Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Er i det litt barnslige hjørnet... Eksen og jeg har en avtale om at vi skal informere hvis vi har barnevakt... For to dager siden klikket han fordi jeg ikke sa at mamma hentet småen og hadde ham i femten minutter (toget mitt var forsinket, sa ikke ifra fordi jeg tenkte på det som en bagatell. Men samma det, en avtale er en avtale) Snakket med ham før idag, spurte om han skulle spille fotball idag, men neeei, det skulle han ikke... Prøvde å ringe ham nå, men ikke svar å få (småen er hos ham). Så nå lurer jeg på om han spiller alikevel... Har litt lyst til å være barnslig og rusle bort og sjekke om han lever etter sine egne regler... (våre regler da...)
Bettybu Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Send noen annen, sånn at du ikke blir "fersket!!"" Haha!!
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Næh, fornuften kom og tok meg. og godt er det, gidder ikke være like barnslig som ham. Men hadde veldig lyst et lit eøyeblikk, hehe
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 For en slitsom avtale... Hva er poenget egentlig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 det er ikke vits i å synke til hans nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå