Gå til innhold

Ikke noe er bra nok:(

<3 Har verdens vakreste gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår får mat,ny bleie og alt er i tipp topp stand. men enda så skriker han ,uansett hva vi gjør. noen som har opplevd samme og hva kan man gjøre? Blir rimelig forvirra innemellom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er snart to måneder...

Skrevet

Ut fra profilen din er babyen ikke 2 mnd engang. Det er helt vanlig at de skriker. Dere får prøve med kos, massasje, bæring...........

Skrevet

Regner med han får bøttevis av kos også? ;o) Noen ganger skriker babyer, uten at man finner ut hvorfor. Kanskje han har vondt i magen? Kolikk? Har du nok mat til han?

Skrevet

føler vi har prøvd det meste jeg. han sitter veldig mye på armen. eneste gangen han er helt stille omtrent er når vi kjører bil,men finnes da grenser for hvor mye man kan kjøre hver dag mener jeg da.

Skrevet

jada,nok kos får han:) både hjemme og borte.. kolikk har han nok ikke,han får ut masse luft for og si det sånn;) han promper hele tiden han så. legen var også overraska over hvor mye han promper. he he

han spiser så mye han vil han. bruker mme,og han spiser så mye han vil.. oftest mellom 100 og 200ml.

Skrevet

Ja jeg og tenkt på kolikk med engang da.

Eller han reagerer på noe som du har spist?

Blir han rolig ved at dere kjører bil,vogn og blir bært med litt gynging så er det mest sannsylig at det er magen. De pleier å bli rolig ved bevegelser og lyden av støvsugeren:)

Er det kolikk så prøv å gi han litt miniform som du får kjøpt på apoteket.

Kiropraktor skal vist hjelp på noen..

Lykke til...

Skrevet

ja kanskje det er det ja. har ikke tenkt på det jeg faktisk.

da skal jeg prøve miniform i morgen trur jeg:)

tusen takk

Skrevet

Prøv kiropraktor eller manuellterapeut. Sistnevne er gratis - da alle barn under tolv har krav på gratis fysioterapi!

Hilsen ei som hadde en som skreik MYE, uten at det var kolikk.

Skrevet

Lillingen min skreik hele tiden. Jeg var også sikker på at det ikke var kolikk. Han skreik hele tiden unntatt når vi kjørte bil. Holdt på å bli sprø!!! Du ammer ham ikke, så det kan jo ikke være noe du spiser, men kanskje han reagerer på kumelkprotein? MME er jo basert på kumelkprotein. Har han "hormonutslett" Vi fikk diagnosen melkeallergi da han var tre mnd. pga. hormonutslett som ikke ga seg, og masse skriking. Du sier jo at han har mye luft i magen...Kanskje du skulle prøve Nutramigen som fåes kjøpt på apoteket. Er MME for melkeallergikere. Det finnes soyabaserte MME som smaker bedre, men det er ikke anbefalt pga. faren for å utvikle soyaallergi. Gutten min snavla i seg den grusomme Nutramigenen så jeg tror ikke de har forstand på godt og fælt når de er så små. Det koster 250,- for en boks. 585,- for den vi bruker som er for enda mer allergiske barn...Ta vare på kvitteringene for hvis det blir bedring får dere den på blå resept. :) Er verdt ett forsøk ihvertfall.

Skrevet

Tenkte kolikk eller låsning i nakken. Tulla her skrek masse og da vi hadde prøvd alt utenom fysioterapeut, fikk vi henne inn på en sjekk hvor det viser seg at hun hadde 3 låsningeri nakken pga fødselen. 3 behandlinger var nok :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...