Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Barn nummer 5 på vei (mine, dine, nå vår) og syntes disse er fine: Eleah Serina Felice Jobert - hans farfar Linus Roman
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Serina syns jeg var finest av disse. Ellers syns jeg de var litt for spesielle (etter min smak).
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Hvis jeg må velge blant disse, blir Serina finest. Helt ærlig, likte ingen av dem - syns det blir alt for sært, til tross for at jeg har et spesielt navn til mitt eget barn.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Hadde aldri valgt de til mitt barn. Det er så mye spesielle navn ute å går nå. Synes det er helt tragisk. Er det kun for å få oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Kunne ikke falle meg inn å velge noen av dem selv. Altfor sære, etter min smak. Er ellers av den oppfatningen at et navn skjemme ingen person, men mange personer skjemmer et navn. Ser imidlertid for meg det praktiske problemet for både foreldre og barn at navnet må gjentas en haug med ganger - og blir feilskrevet likevel.
Gjest -<<- Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes "seriøst" de er ganske grimme alle sammen. Serina var det minst fæle, og Jobert er i det minste litt originalt. Eleah og Felice (som jeg forresten blir litt usikker på uttalen av) høres ut omtrent som femtenårige jenter som farger håret rosa ser ut; se så original jeg er, liksom. Linus er veikt og Roman intenst unorsk. Sånn siden du spør.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Synes alle går under samme kategori for meg: Fine navn som er litt uvanlige, men ikke sånn at det blir oppsiktsvekkende. Det jeg liker minst er Roman, trur jeg. Tenker litt på en tykk russer med bart Men dette er bare uten å ha et ansikt å feste det til. Blir man kjent med en gutt som heter det, vil det ikke lenger være slik. Lykke til med navnevalg
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Min datter heter Felice (vi uttaler det Feliiiis), og får SÅ mange komplimenter for det! Syntes alle navnene dine var fine. Hva med disse da? Leandra Kiani Flavia
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes bare Eleah var et fint navn av disse du ramset opp.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #15 Skrevet 12. mai 2009 Eleah var det fineste, men ville ikke valgt det selv. Måtte le når jeg leste Jobert, høres ut som Robert bare at man ikke kan si R Roman er jo et spennende navn, men i Norge vil nok det bli lest/uttalt med feil tonefall og høres ut som en bok genre (hvis ikke det var meninga da?)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #16 Skrevet 12. mai 2009 Eleah og Linus var de fineste:D de andre liker jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå