Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 har fått en veldig tørr hud nå, er så ille at med make-up "skriker" huden etter fuktighet. Hva kan jeg gjøre for å tilføre huden fukt? Noen gode kjerringråd der ute? spesielle masker etc? te? har begynt å drikke masse vann og bruker fuktserum under fuktighetskrem men tar gjerne imot andre gode råd:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Har du tørr hud, har du også mest sannsynlig behov for litt fett i kremen. Ikke bare en som gir fukt. Hvis jeg skulle anbefalt en krem, ville jeg anbefalt deg å prøve Physiogel sin creme. Den gir både litt fett og fukt. I tillegg er den fri for parabener, parfyme, farge, konserveringsmidler og andre irritanter. Du får kjøpt den på boots apotekene, og på boots apotekene på nett. Min hudlege anbefalte denne til meg når jeg fikk tørr hud grunnet medisiner.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Anbefaler Lrp sin krem Toleriane Rich,veldig bra. Uten parfyme osv. Veldig deilig,og fikk huden min straks i balanse;=) Får kjøpt den på apoteket. (VItus apotek)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå