Alvepia *happy mum* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei. Vi vurderer det å sende inn papirer for å være fosterforeldre til de som trenger ett stabilt hjem. Dette samt mens vi er prøvere. Akkurat nå blir det ikke noe prøving før antagelig til neste år. Men jeg føler meg godt av å ha en som jeg kan hjelpe å gi min kjærlighet til mens vi venter på en evt egen liten. Hva syns dere om dette? Høres det heilt teit ut????
Sarah70-har 2 gull Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Å være fosterforeldre kan by på mange prøvelser, også emosjonelle. Jeg ville ha meldt meg til å være besøkshjem i første omgang for å få den erfaringen først. Da får du noen å bry deg om - på deltid - mens dere fortsetter å prøve.
Alvepia *happy mum* Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Jeg vet allerede en del om det med fosterhjem å mer til da jeg har ei søster som bor i fosterhjem, å jeg selv har vært igjennom systemet til barnevernet, men flyttet til min far i stede for å bo i fosterhjem. Så systemet vet jeg om både på det gode og vonde.
forsøk2 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Heisann! Jeg synes det høres flott ut! Vi har bestemt oss for å bli fosterheim dersom dette siste forsøket også misslykkes. Har vært en del i kontakt med fosterheimstjenesta og fått beskjed om at det er stort behov for fosterheimer. Vi har fått beskjed om at så lenge vi holder på med prøverørsforsøk vil ikke få tildelt et fosterbarn, men at vi kunne få starte på pride kurs før siste forsøk var avsluttet. Vi har derfor startet på kurs og er no i gang med 3. og siste prøverørsforsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå