Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 noen kvinner har barn med mer enn en partner,tråden ligger inne på ALENEFORELDRE!!! - Jeg har 4 barn med 3 fedre,og jeg er IKKE naiv - Jeg har 4 barn fordi jeg ville ha 4 barn,men selvfølgelig ikke med flere forskjellige. Men det går ikke altid helt etter planen, - Nå har det seg sånn at jeg har 2 nesten voksne barn,som var planlagt sammen med samboer/forlovede - Neste barn kom med kjæreste 9 år etter,men pga mye faenskap fra diverse familie og senere ny kjæreste til blivende pappa,ble det slutt mellom oss - Noen år etterpå hadde jeg et kort forhold til en nydelig god gutt,vi falt pladask for hverandre. - Å jammen santen,ble jeg ikke gravid i den såkalte (trygge perioden) - Den hadde vær ganske trygg om ikke det var for at disse sædcellene levde såå lenge -Idag er jeg singel alenemor til 2 store og 2 små,angrer ingenting . -Mine nesten voksne barn,viser er særdeles flott oppførsel blant sine medmennesker.Med både empati og omsorg.Vil påstå at jeg har vært kjempe heldig med dem.... -Jeg regner med at de 2 små ikke kommer til å bli så mye annerledes enn de 2 store,siden det er stort sett jeg som har oppdradd dem alene. - Da jeg var gravid med sistemann,sa jeg at at da var det slutt... men nå når barnet begynner å bli stort....Da sitter jeg å lurer på om det i virkeligheten er slutt... - Det er jo bare helt fantastiskt med barn..... - Synes ikke det er opp til noen å dømme,om de ikke har vært der selv.... - For de er av dere som har et liv som går helt etter planen.....,fint for dere - Dere er skikkelig priviligerte,og jeg ønsker dere absolutt alt godt og håper dere ALDRI kommer i den situasjonen der dere må velge vekk et barn BARE fordi det ikke er samme barnefar til barna som er født fra før av.. -Jeg så NED på sånne mødre selv en gang,å tenkte at der skulle jeg ALDRI komme,for jeg skulle få ALLE barna mine med min første sexpartner/samboer og forlovede.Men årene går å ting forandrer seg. Men 20 år etter sitter jeg altså med 2 barn til,rart hvordan ting kan forandre seg,enda man hadde jo staket ut kursen for resten av livet. Trodde jeg....som DEN gang,faktisk var NAIV ;0)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Men om du snakker om siker periode regner jeg med du ikke drukte prevansjon. Om det er du som sier du er lege burde du vite bedre. ikke bare for at du kan bli gravid, men for alle de andre sykdommene du kan få. Jeg syns det burde holde med max 2 forskjellige fedre. Men jeg holder meg til en. Har fått de barna jeg vil ha og skulle jeg bli skilt og uheldigvis gravid igjen finnes det abort. Dette var kun min mening og du får ha din. Vi er heldigvis forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Noen bruker prevensjonsmidler som Ladycomp eller hva de heter. Men de kan også ta feil, skjønner?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Ser på de som har 3,4 unger med 3,4 forskjellige fedre som løse,og lite ansvarsfulle.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Syntes dere som har svart HI er slemme og ufine, jeg! Jeg har to barn med samme mann, men ser da ikke ned på andre av den grunn?? Jeg er min mors barn nummer 3, med mann nummer to, og det ble også slutt med mine foreldre da jeg var baby. Min mor er en flott, stødig, resurssterk kvinne, som absolutt ikke fortjener å bli tenkt på som løs eller uansvarlig og det gjør garantert ikke HI heller. Og å insinuere at abort er sånn supergrei løsning når man er uplanlagt gravid, er umodent og frekt. Jeg er ihverfall glad for at min mor ikke tenkte slik. Dere burde skamme dere.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Synes det er akseptabelt å ha to forskjellige fedre, men 3? Nei, det blir for mange.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Ja,selvfølgelig er vi med flere fedre ansvars(løse).....Ka trodde du? og jeg ser på de som" Ser på de som har 3,4 unger med 3,4 forskjellige fedre som løse,og lite ansvarsfulle." Litt dumme,fordi de selv gjerne har fått de barna de vil ha eller har fått barn i godt voksen alder at mest sansynlig vil forholdet holde ihvertfall til kvinnen er kommet i ufruktbar alder.Og der igjen ikke lenger kan velge å få flere barn.ELLER J....NAIVE Å da må alle ha gjort det på samme måte eller om man ikke har fått mere enn 1 barn,så skal man ikke kunne prøve flere ganger ? Så da er det første BF eller omverdenen som da skal bestemme/dømme om kvinnen skal få flere barn ?? Synes der er rett og slett LATTERLIG at en som ikke har vært i den situasjonen selv,kan se/rakke ned på andre....Shame on you!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Får mine tanker om jeg hører om ei som har 3 unger med 3 menn. Går det ann? Bruk litt sunn fornuft da.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Jeg tenker mest på de stakkars ungene som må vokse opp med en mor som har 3 forskellige fedre til barna sine. Flaut!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde vært flau hadde det vært meg...snakk om å være laus...man bruker da hue LITT før man setter unger til verden eller.
T**** mamma:) Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Jeg forstår deg godt jeg HL. Ting blir ikke alltid slik man planlegger og da gjelder det å tilpasse seg mest mulig. Synes du er tøff som valgte å beholde barnet etter far nr 2. For når sant skal sies så hadde ikke jeg hatt selvtilliten til å tatt det valget du gjorde. Det sier litt om deg som person at du ikke velger utifra hva omverden ser på som "normalt". Er såpass glad i barn selv, at om jeg hadde vert så uheldig å oppleve brudd med to forskjellige fedre hadde jeg vert sønderknust ettersom samfunnet da mener jeg har brukt opp kvoten min. Nei, hold hodet hevet du, og ikke bry deg om hva trangsynte damer som ikke har evnen til å se lenger en sin egen nesetipp synes.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 det blir bare mer og mer vanlig med "dine min våre barn". det er vår jobb at barna våre skal ha en god oppvekst, og jeg tror ikke at foreldrene må bo sammen for at barna skal ha det fint. ' men jeg er kanskje litt mer liberal en en gjennomsnittlig dibber, for jeg er for insiminering av enslige i norge
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Kjempeflott at HI går inn på det forumet, og legger ut slike ting som nedrakking av alenemødre av flere barn med forskjellige fedre. Det er virkelig heroisk og medmenneskelig gjort. Tror du at de som har barn med flere fedre ville det slikt? At det var sånn "hipp hurra, nå har jeg fått det akkurat slik jeg ville" Og hva vet du om situasjonen deres? For alt du vet kan noen av dem blitt gravid i en alder av 17, så funnet mannen i sitt liv i en alder av 22 som kanskje døde. Skal de droppe å få flere barn bare for latterlige, umodne og idiotiske personer som deg, HI, rakker ned på dem. Faen heller jeg ble provosert over at det går ann å ha et så stort vakuum inni hodet sitt, som du har. Du mangler både empati og hjerneceller. Hilsen alenemor til ett barn.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #15 Skrevet 12. mai 2009 åherregud, jeg har feiltolka HELT! Jeg så på denne tråden som en oppsamling av argumenter til hvorfor alenemødre får barn med flere fedre. Beklager HI! Jeg tolka avsnittene som sitat ifra forskjellige tråder, og reagerte sterkt på dette. Hilsen anonym 22:32 som bæsja glatt på leggen.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #16 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har 4 barn me 3 fedre. Hadde jeg tatt abort på minstemann hadde dere respektert meg. 3 barn med 2, det går ann. Skulle gjort det...ikke sant..... Gå inn på "beholde barnet" forum. Er alle disse damene naive, ikke hørt om prevensjon, mens dere andre dere ville aldri bli gravide uten å planlegge det. Hva går det av dere egentlig, jeg ville faktisk fått mere respekt av å ta bort ett friskt barn en å føde det fordi det var med far nr 3 og ikke far nr 2. Og det finnes så veldig mange som blir gravide uten å ønske det, det er veldig mange som har tatt en provosert abort en eller flere ganger i livet, skulle nesten spurt i ett innlegg. Jeg er så oppriktig glad for alle, selv om jeg ikke elsker en av barna mine mer en noen andre, er minstemann spesiell for meg, nettop p.g.a idioter som dere. Tror dere jeg ikke visste at jeg ville bli dømt, en abort hadde reddet fasaden ikke sant. Men nei vil heller ha min elskede elskede sønn og er veldig heldig som har fått 4 og alle graviditetene er overstått. Heller mange barn med mange menn og alene en ingen barn og en mann, eller være i ett dårlig forhold med barnefar. Men jeg skulle jo ønske alle var med en barnefar som jeg delte resten av livet mitt med. Hvis dere har kjent inni dere hvor god og sterk morskjærligheten er, hvor takknemlig man blir for å ha fått disse barna hadde dere aldri dømt. Men kanskje det er vanskeligere å sette pris på at en faktisk er mor og kjent kjærligeten som er overveldende hvis den bare er tatt for gitt, jeg vet ikke. Det som provoserer meg er de som sa (inkludert min mor) ta abort, og få barnefar nr 3 tilbake. Nei aldri om jeg ville gjort det for at folk ikke skulle tro jeg var en flyfille etc. Respekter heller damer som har valgt å fulføre svangerskapene når de får barn med flere for ja for de vet de blir dømt, og det blir jo mere komplisert.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #17 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har 4 barn me 3 fedre. Hadde jeg tatt abort på minstemann hadde dere respektert meg. 3 barn med 2, det går ann. Skulle gjort det...ikke sant..... Gå inn på "beholde barnet" forum. Er alle disse damene naive, ikke hørt om prevensjon, mens dere andre dere ville aldri bli gravide uten å planlegge det. Hva går det av dere egentlig, jeg ville faktisk fått mere respekt av å ta bort ett friskt barn en å føde det fordi det var med far nr 3 og ikke far nr 2. Og det finnes så veldig mange som blir gravide uten å ønske det, det er veldig mange som har tatt en provosert abort en eller flere ganger i livet, skulle nesten spurt i ett innlegg. Jeg er så oppriktig glad for alle, selv om jeg ikke elsker en av barna mine mer en noen andre, er minstemann spesiell for meg, nettop p.g.a idioter som dere. Tror dere jeg ikke visste at jeg ville bli dømt, en abort hadde reddet fasaden ikke sant. Men nei vil heller ha min elskede elskede sønn og er veldig heldig som har fått 4 og alle graviditetene er overstått. Heller mange barn med mange menn og alene en ingen barn og en mann, eller være i ett dårlig forhold med barnefar. Men jeg skulle jo ønske alle var med en barnefar som jeg delte resten av livet mitt med. Hvis dere har kjent inni dere hvor god og sterk morskjærligheten er, hvor takknemlig man blir for å ha fått disse barna hadde dere aldri dømt. Men kanskje det er vanskeligere å sette pris på at en faktisk er mor og kjent kjærligeten som er overveldende hvis den bare er tatt for gitt, jeg vet ikke. Det som provoserer meg er de som sa (inkludert min mor) ta abort, og få barnefar nr 3 tilbake. Nei aldri om jeg ville gjort det for at folk ikke skulle tro jeg var en flyfille etc. Respekter heller damer som har valgt å fulføre svangerskapene når de får barn med flere for ja for de vet de blir dømt, og det blir jo mere komplisert.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #18 Skrevet 12. mai 2009 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri kan havne i en slik situasjon, og jeg synes det er vanskelig å forstå at noen klarer det. Utover er det ikke min sak.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #19 Skrevet 12. mai 2009 Nope,skrev nok om meg selv... Men du er tilgitt 22.34 ;0)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #20 Skrevet 12. mai 2009 Ja,for all del... Men det der sa jeg også for 22 år siden !!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #21 Skrevet 12. mai 2009 Vet du, her inne vil du bli dømt for å tenke på en annen. Nytter ikke å prøve så hard med denne gjengen her inne når 85% tenker prinsesse/prins/reima og en perfekt familie. De fleste er ikke langt over 20 en gang. Hilsen ei som har nøye planlagt 3 barn med 3 forskjellige i 3 forskjellige epoker i mitt liv:-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #22 Skrevet 12. mai 2009 Man har valg her i livet! Du valgte å få 4 barn med 3 forskellige menn.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #23 Skrevet 12. mai 2009 anonym 22:41. Det vil si at du bruker prevensjon, særlig hvis forholdet ryker. (det er ikke noe garanti at forholdet ditt holder) regner med at du ikke ville leve i sølibat om forholdet dit røyk, skulle prevansjonen ikke fungere og du ble gravid ville du tatt abort. det er jo den eneste garantien for at du aldri ville havne i en sånn situasjon, Så bra for deg....for å ha mange barn med mange, eller i det hele tatt ha mange barn er en stor jobb og du har innsett at du ikke er sterk nok for det.....det er bra.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #24 Skrevet 12. mai 2009 ja 22:49, du har rett. Men jeg er så innderlig glad for at jeg valgte å føde disse barna og ikke tok abort at jeg vil på en måte formidle den gleden det er å faktisk velge å beholde og samtidig vite at fasaden er ødelagt. jeg er faktisk mere lykkelig nå, en når jeg var gift og hadde 2 barn med samme mann. Jeg har 4 barn med 3 og er alene
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #25 Skrevet 12. mai 2009 Er det om og gjøre å få unger med alle dere har sex med? Jeg skjønner ikke hvordan dere kan pule på dere unger så kjapt? Og gang på gang! Lærer aldri. Ta litt ansvar. Finn ut om den mannen er noe fremtidig mann for dere. Er jo ikke noe rart at det skjer en gang, men to, tre, fire ganger. Da kan man jo begynne å lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå