Nesly Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Lurer på om noen av dere har sånnet navneskilt/penneholder i skinn/lær, med magnet? Noen som vet hvor en kan bestille sånn, evt en nettadresse? Jeg har tidligere hatt et i plast som jeg bestilte på sabo, det er ikke slikt jeg mener... Jeg skal snart begynne i ny jobb og har litt lyst på et slikt et:-)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 er dessverre bare hjelpepeier men har en slik men husker ikke hvor den ble bestilt.... tenke tenke er en stund siden, fin disse
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Oi, så først nå at du IKKE fant disse på sabo?? Hmm.. mener de hadde det også jeg, hadde en katalog på jobb fra Sabo.. Men nu er jeg i perm;)
Nesly Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Var akkurat og kikket på sabo sin nettside...de har kun disse i hvit plast som jeg har hatt før. De jeg tenker på er i lær med en magnet som en "bretter" rundt brystlommen. Penere, og enklere å ta av/på enn sabo sine synes jeg.. Men HVOR får jeg tak i.. jeg er også i permisjon så jeg treffer ikke de på jobben som har slike slik at jeg kunne spurt dem..
Nesly Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2009 Det heter da ikke "bare" hjelpepleier da:-) Du husker ikke hvor det var altså? Andre som vet?
tre små... Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 de er veldig bra. koster litt men bra kvalitet som holder lenge! ican.no
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 http://www.health-workers.com/public/index.php?set_language=no&cccpage=webshop_level2&set_qmishop_product_group_level2=19&set_qmishop_product_group_level1=13
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 dessverre så husker jeg ikke d er en stund siden jeg kjøpte min,,,,
Aliena Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 www.navneskilt.com. Har en sånn, den er super. Lomme til ringer etc også.
Guttemamma75 Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Aliena - vet du leveringstiden på disse skiltene? Var inne på siden men det sto ingen info der...
Nesly Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2009 Ah...endelig fant jeg dem:-) Har vært inne på ican og bestilt. Takk for hjelpen:-D
Guttemamma75 Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Ooops blingsa visst - så det nå.. 1 uke + er det visst...
gerd Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 http://foldal.no/navneskilt.shtml http://www.gymo.no/subcategory/6684/6684.html http://www.mpgravering.no/vare/33 Det er bare å google...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå