Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen av dere har sånnet navneskilt/penneholder i skinn/lær, med magnet?

 

Noen som vet hvor en kan bestille sånn, evt en nettadresse?

 

Jeg har tidligere hatt et i plast som jeg bestilte på sabo, det er ikke slikt jeg mener...

 

Jeg skal snart begynne i ny jobb og har litt lyst på et slikt et:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er dessverre bare hjelpepeier men har en slik men husker ikke hvor den ble bestilt.... tenke tenke er en stund siden, fin disse

Skrevet

Oi, så først nå at du IKKE fant disse på sabo?? Hmm.. mener de hadde det også jeg, hadde en katalog på jobb fra Sabo.. Men nu er jeg i perm;)

Skrevet

Var akkurat og kikket på sabo sin nettside...de har kun disse i hvit plast som jeg har hatt før. De jeg tenker på er i lær med en magnet som en "bretter" rundt brystlommen. Penere, og enklere å ta av/på enn sabo sine synes jeg..

 

Men HVOR får jeg tak i.. jeg er også i permisjon så jeg treffer ikke de på jobben som har slike slik at jeg kunne spurt dem..

Skrevet

Det heter da ikke "bare" hjelpepleier da:-)

 

Du husker ikke hvor det var altså?

 

Andre som vet?

Skrevet

de er veldig bra. koster litt men bra kvalitet som holder lenge!:)

 

ican.no

Skrevet

dessverre så husker jeg ikke d er en stund siden jeg kjøpte min,,,,

 

Skrevet

www.navneskilt.com.

 

Har en sånn, den er super. Lomme til ringer etc også.

Skrevet

Aliena - vet du leveringstiden på disse skiltene? Var inne på siden men det sto ingen info der...

Skrevet

Ah...endelig fant jeg dem:-)

 

Har vært inne på ican og bestilt. Takk for hjelpen:-D

Skrevet

Ooops blingsa visst - så det nå.. 1 uke + er det visst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...