Gå til innhold

Dere som kan mye om facebook!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at jeg ikke finner en person som jeg vet er der? Samboeren min har blit venn med denne personen, men det står ikke på siden hans (som jeg kan se) at de har blitt venner, og uansett hvordan jeg søker så finner jeg ikke denne personen.

Noen som skjønte hva jeg mente? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje denne personen har blokert deg? hvis det går an på fb da:)

Skrevet

Da har nok vedkommende slettet profilen sin da. Om du er sikker på at du skriver navnet riktig. Men ligger ikke vedkommende på vennelista til samboeren din lenger, kan det også være at han har slettet samboeren din fra sin venneliste -det får man ikke noe beskjed om at gjøres. Men da ville du jo funnet h*n på et vanlig søk likevel om han fortsatt har samme navn på profilen sin.

Skrevet

Da han den personen blokkert deg.

Skrevet

tror det også går ann å velge at man ikke kan søke opp profien. mener jeg så et sånnt valg ett sted.

Skrevet

På facebook går det ann å skjule profilen sin, slik at når noen søker etter deg vil det ikke komme opp noe resultat.

Skrevet

Tror du kan ha sånn skjult profil, så da kan ikke personen søkes opp.

Skrevet

Åååkey:)

Tror ikke denne personen har blokkert meg, og samboeren min ble venn med han for en litenstund siden bare. Det var det jeg tenkte på, om han kanskje hadde sånn "skjult" profil.

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...