Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Har inntrykk av at dette varierer veldig... Så: Hvor gammel er du? Bor du i stor by eller ikke? Vi spiser ute ca 3 ganger i uken. Bor i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Vi er 23 og 27 år gamle, bor i by, og spiser ALDRI på resturant o.l. Men vi har "bjane-mat" hver søndag.. (Gubbens dag til å lage mat..)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Det gjør vi vel annenhver eller hver tredje søndag. Hele familien samles. Bor på landet, men reiser til en by, har jo ikke Mækkern her vøtt;) Er tjuefem
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Vi bor på et lite sted og spiser nok ute sjeldnere enn en gang i måneden. Har helt grei økonomi, men hadde ikke hatt råd til å spise ute 3 ganger i uken. Legger også til at jeg bodde mange år i Oslo, og jeg spiste ikke ute oftere da heller.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Vi bor også i Oslo, 30 år begge to, to barn, spiser ute ca 3- 4 ganger i uken, men ofte hver for oss i jobbforbindelse.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er 37 år og bor litt uttafor Oslo. Pleier å treffe venninner en gang i uka og da går vi ut for å spise. Min sambo har litt sosial angst og trives ikke med å spise ute så det blir for det meste med venninner.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 1-2 ganger pr mnd. Bor i oslo, er straks 27. Når jeg spiser ute, velger jeg et sted med rimelige priser. Mc Donalds og take away kaffe er ikke å spise ute...... Har ikke råd til noe mer... syns det er mye å spise ute 3-4 ganger i uka selv om man bor i by og har økonomi til det, men det er bare min mening om saken.......
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Klarer dere ikke å lage noe mat, eller? Vi har god økonomi og bor i Bergen, men syntes det er koselig å spise hjemme. Men spiser ute til spesielle anledninger, da
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 26 år Jeg bor på landet, derfor spiser vi nesten aldri ute. Da jeg bodde i Oslo, spiste jeg litt for mye ute på restaurant. Vet ikke akkurat hvor mye, men mye penger gikk med til det. Sånn sett er det en del å spare på å bo på landet, selv om maten i butikken er mye dyrere.
Raych Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er 33. Spiser ute ca 1 gang i uka. Enten vi alene eller sammen med barna:) Bor ikke i stor by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå