Gå til innhold

Hvor fort kan man få ømme bryster??


Gjest ibla

Anbefalte innlegg

Gjest herr og fru strert

Har en følelse av at jeg kan ha blitt gravid i helgen (lørdag), og har nå ømme bryster, noe jeg ellers ikke pleier ha (ikke ved pms osv). Man kan vel ikke få symptomer så tidlig?? Regner med det er placebo, men er det noen som har likende erfaring likevel? En annen ting er null utflod, hvilket jeg pleier å ha litt av hele syklus egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det lurer eg også på. er på dag 6 ettet EL og har hatt vondt i puppene i går og i dag...

håper noen andre kan svare eller fortelle om egen erfaring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det :P trodde ikke det var normalt :P HÅPER jeg er gravid <3 men tviler.. er 1pp, så sjangsen er ikke stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, har hatt ømme bryster og brystvorter siden dagen etter EL. Hadde det også forrige pp, trodde den gang jeg var gravid, men nei. Derfor tør jeg ikke stole på ømme pupper.....er min 8 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg tør ikke håpe så veldig mye.. redd for å bli skuffa ;(

Dumt spm men hva betyr dpo?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ømme pupper hver syklus etter eggløsning... Har hørt at det er et tegn på at man har hatt eggløsning... :) Men, det kan jo også være et tegn på graviditet..så denne kroppen er jammen ikke lett å tolke.. ;)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe dumt spm. dpo står for: days past ovluation (dager etter eggløsning) det er altså 8 dager etter min EL, og det skal vel være ca 13-14 dpo før en virkelig kan teste om man er gravid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU jeg er inne i min 2 normale pp. Jeg har hatt litt trøbbel med hormonene, som nå er fikset. Så selvom jeg har prøvd i ett år nå så ble jeg og legen min enige om at jeg først nå har like stor sjanse for å bli gravid som alle andre. Derfor 2 pp ;-) Men inni hodet mitt så har jeg jo prøvd leeeenge, og før det ønsket jeg meg sterks barn i flere år. Derfor vil jeg at det skal klaffe NÅ!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuusen takk ønsker2010baby!! Det trenger jeg virkelig! men jeg fokuserer allerede på neste EL:-) rpøver å se fremover og at nye sjanser dukker opp hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ble gravid 1.gang ble brystvortene veldig vonde ca 4 dager etter el. Da var det så ille at det kjentes ut som om de var klippet av. Ganske snart etter ble hele brystet ømt. Jeg hadde aldri vondt i puppene før mens. Nå når vi prøver på nr 2 er det et typisk kjennetegn på at mens er ca en uke unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får prøve å være positiv sel vom det kanskje ikke er like lett bestandig ;p ( snakker jo som om jeg har prøvd i en evighet ;p selv om jeg bare er i 1 pp :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...