Gå til innhold

er det vanlig at lokalet pynter bordet for deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mor jobber på et hotel og påstår dette, lokalet vi skal bruke har alt det vil si kokk servitører osv men pynt må vi stå for selv så jeg lurer fælt på hvem hvordan det skal bli gjort, må gjøres samme dag. min mor så ikke det problemmet for det må jo selfølgelig lokalet gjøre sa hun. er det virkelig vanlig ?

hvem er egentlig naturlig og be gjøre det ? må gjøres samme dag siden lokalet er i bruk dagen før. kan selfølgelig gjøre det selv før jeg drar til frisøren kl 9 om morgenen men stress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første som slo meg var at det hadde vært et utrolig lokale som pynter bordene. Et slikt lokale vil jeg også ha, kan man få et hjemme også, som dekker bordet til middag? ;-p

Men spøk til side. Det siste du vil styre med på bryllupsdagen din, er bordpynting. Er det helt sikkert at dere ikke kan komme dagen før og ordne det? Jeg hadde tatt en ekstra telefon for å høre, og for å spørre om de skal ha noe ekstra for å pynte bordene for deg.

Dersom de ikke tilbyr å pynte bordene, hadde jeg sendt opp min mor og svigermor pluss tanter osv på morgenen. De har sikkert ikke like tight tidsplan som deg på bryllupsdagen. Så blir det din oppgave å vise dem hvordan du vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...