PrettyPink Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei. Skal har barseltreff hjemme hos meg snart og lurer litt på hva jeg skal servere. Noe enkelt, men har lyst til å finne på noe litt artig. Noen forslag??
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Artig vet jeg ikke, men feks spekemat og eggerøre, nybakt brød/rundstykker og deilig pålegg, suppe, omelett, ost & kjeks, pai og salat, kylling/pastasalat ol.
snaijka Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 gulrot og annen gr.sak og frukt med dipp slår nå alltid ann på våre treff! Ellers er jo pastasalater godt. Har du ikke energi eller lyst til å gjøre mye forberedelse selv,-så har nå butikkene masse gode kjekser og kaker. Og nå som sommeren er i annmarsj er nå is godt da! jeg trur man må passe seg så det ikke blir slik at alle som skal ha barselstreffene hjemme hos seg,-føler seg presset til at de MÅ lage noe flott og hjemmebakt! man er jo der for det sosiale, ikke for maten
Tommage♀♂ Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Påsmurte rundstykker, masse frukt, smoothie osv. Enkelt å lage, og kan lages i forveien.
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Tror jeg bare hadde gjort noe helt enkelt. I dag hadde jeg besøk av et par venninner med sine babyer, og jeg stekte baguetter og kokte tomatsuppe. Jeg hadde også bakt en havrekake med kanel, men om du vil ha noe søtt, kan du jo kjøpe noe. Enig med Snaijka, det bør ikke bli et press om at man må ha så flott servering!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 grove rundstykker med godt pålegg (egg, skinke osv) Pizzasnurrer (gjerne med grovt mel)- disse kan du jo lage ferdig når som helst, fryse ned, og varme litt i ovnen før gjestene kommer. Fruktfat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå