Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 hun er blid som ei sol. sutrer lite, leker lenge alene. griner ikke når hun skal legges.babler og lager masse lyder, lærevillig, våken i blikket. begynte å gi henne MME i dag.. hun har gjort masse milepæler allerede :D:D dette er fantastisk visste ikke at det skulle bli bra så fort. (har hatt veldig lite melk.. så hun har ikke fått nok. blitt dårlig humør. jeg trodde det bare var tennene hennes. nå får hun MME og grøt)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Så flott! Det samme opplevde jeg da jeg gikk over til MME da flisa var 2 mnd gammel; plutselig sov hun som en gud både dag og natt, samt at humøret var på topp gjennom hele dagen=)
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 jah! dette er jo helt fantastisk alle de gode lydene er tilbake. kan bare legge ho nedi vogna på dagen så sovner hun. sto jo leeeeengeeee og rugga på vogna for at hun skulle sovne før. mens hun hylte alt hun kunne. (sover ikke når vi går tur da. da er gluggene vidåpne hehe) nå ligger jo i vugga si å bare lager skikkelig gode "snartisøvn"lyder deilig
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Ååååhhh... jeg og vil!!! Kanskje det er det som er problemet her i hus også???
Litjmora Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Så fantastisk jeg vet hvordan du har det, slik var det når vi begynte med mme også :) Nå er det bare å nyte våren og go´jenta!
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 får gjort masse skolearbeid også nå mens hun ligger på matta si å leker med kosedyr og rangler føler nesten jeg driver litt reklame for MME her. men jeg gjør ikk det altså hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå