:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 han har tatt den brikka som gjør at jeg kommer inn på nettbanken og har gjemt den. og jeg spør "har du tatt den?" han svarer "ja mamma jeg har gjemt den" jeg "hvor har du gjemt den hen da?" han "det vil jeg ikke si, den er min nå" ARG!!!!
mayaya Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Makan. Mangler bare at han plukker paprika av pizzaen!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 hehe.. nå er det du som mobber!... haha jeg føler meg utrolig dum, her jeg letter etter den dingsen og prøver og finne ut hvordan en 2 åring tenker når det kommer til gjemmesteder.
piano♫ Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Lykke til! Den tankegangen har jeg aldri skjønt...
klovnebukse Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 En grunn til at jeg har to brikker! Men det var jo fordi jeg måtte skaffe meg nr 2 da eldstejenta hadde tatt den første UTEN å si noe. Fant den i lomma på vinterdressen en gang i vinter. Hvis du MÅ betale noe nå så kan du jo bestikke ham.
mayaya Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Jeg var nettopp inn til mini og spør hvorfor han ikke har sokk på ene foten. Han bare trekker på skuldrene og sier "jeg trylla den bort". Jah. Da er den vel borte, da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2009 har prøvd bestikkelse og alting, han bare ser på meg med lurt mobbeblikk. tror han syns det er morsomt. nå har den vært borte ganske lenge også. ikke det at jeg må betale noe, men begyner å lure litt på hvordan det går med pengene mine... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå