Gå til innhold

Dagens helt er dama på posten ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker litt overrfladisk med henne av og til, hun er så koselig. Hun har kommet tilbake etter sykemelding nettopp og ikke sett meg på lenge (er der hver dag pga jobb)

 

Så fin mage, når har du termin? August... å så koselig, er det din første.. Hm, nei min femte ;)

Oj, også du som ser sååå ung ut. Når rakk du dette?? (og jeg som føler meg både klumpete og gammel..)

 

Finnes de som sier pene ting også. Vi får legge det på minnet og ta det frem når noen sier noe man ikke liker ;) hihi.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såå koselig å høre! :-)

Slike kommentarer man lever lenge på! :-)

Venter selv min 5 i august, og jobber i Posten! :-))

 

Klem! :-)

Skrevet

så herlig da:) kjekt å få høre slikt!:)

 

som regel føler man seg selv værre enn det man faktisk er;) så har du dårlige dager etc får du tenke på dama i posten;) venner osv sier som regel slikt fordi de er venner, men dama på posten sa det fordi hun virkelig mener det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...