Tre gutter, en jente og spire Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Snakker litt overrfladisk med henne av og til, hun er så koselig. Hun har kommet tilbake etter sykemelding nettopp og ikke sett meg på lenge (er der hver dag pga jobb) Så fin mage, når har du termin? August... å så koselig, er det din første.. Hm, nei min femte Oj, også du som ser sååå ung ut. Når rakk du dette?? (og jeg som føler meg både klumpete og gammel..) Finnes de som sier pene ting også. Vi får legge det på minnet og ta det frem når noen sier noe man ikke liker hihi.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Såå koselig å høre! :-) Slike kommentarer man lever lenge på! :-) Venter selv min 5 i august, og jobber i Posten! :-)) Klem! :-)
*toppris* Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 så herlig da:) kjekt å få høre slikt! som regel føler man seg selv værre enn det man faktisk er;) så har du dårlige dager etc får du tenke på dama i posten;) venner osv sier som regel slikt fordi de er venner, men dama på posten sa det fordi hun virkelig mener det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå