Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg tenker på at det vi har nå står i spenn på passasjersiden og det er jo greit, men mannen min er nesten 2 meter og jeg er 1,70 og vi må justere førersetet om hverandre. Har dere babysete med base eller hvordan løser dere dette?
Snuppa & llillebror Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Det løser vi ved å ha et sete til 2 åringen i den ene bilen, som gubben bruker. Og i min bil har selvfølgelig 2 åringen eget sete, og base-sete til babysen. Når vi kjører den er det alltid jeg som kjører da. Kommer vel litt an på åssen bil og sete dere har hvor trangt det blir. Vi hadde Audi A3 som bil nr 2 før, og dda ble det SINNSYKT trangt på passajsersiden, og vi er langtfra 2 meter begge to.
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Vi har akkurat kjøpt en vw passat som er romslig så det er ikke noe problemer med plassen. Mannen min sin bil er i grunn bare arbeidsbil som vi sjeldent bruker, 2-åringen har sete der men det er framovervent og brukes kun til og fra barnehage. Hmmm tror løsningen får bli et babysete med base:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå