Tommage♀♂ Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Glemmer aldri henne og hennes historie nei. Vi gikk gravide sammen, og jeg fødte like før hun mistet Johanna. Hun har fått en datter som heter Sunniva(?) for en tid tilbake, tror hun holder seg på et annet forum nå.
kibimor - Johanna og søstrene Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg husker meg så vidt.. Så koselig at du tenkte på meg. Vi har det bra. Vi har blitt foreldre til vesle, store Sunniva, som virkelig er sola vår. Så vi har to barn nå, et som fyller to år i sommer, og et som bor i hjertene våre. Johanna glemmes aldri, men vi har lært oss å leve med sorgen og savnet på vår egen måte. Denne sommeren blir hektisk! I slutten av juni gifter Kibimor og Kibifar seg (og det er jaggu på tide!), og så reiser vi på en ukes bryllupsreise til New York. Det blir nok godt for oss å bare være kjærester en uke, selv om jeg allerde gruer meg fælt til å reise fra veslesnuppa vår. Historien om Johanna og flere andre sårt savnede små barn, kom i en bok utgitt på Gyldedal Forlag like før påske. Den heter "Det bor et barn i mitt hjerte". Vi er stolte over å være med på det prosjektet.. Tommage: Så koselig å "se" deg!!! Håper du har det bra! Klem til dere begge
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Godt å høre at det går bra med deg, Kibimor! Dytter dette siden det er kommet opp noen tråder med ditt nick i, så det er sikkert fler som lurer på hvordan det går...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 Lykke til med bryllup! Så koselig!!! Og boken hjelper sikkert mange andre. Johanna lever i manges hjerter, hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå