Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg virkelig gravid? Har kobberspiral, og hadde eggløsning ca 1-3mai, har hatt en rar følelse i kroppen, nederst i magen og voldsomme stikkinginger i puppene..

Tok en test nå i ettermiddag, holdt meg lenge og jaggu viste den en svak sterk (clear blue) Men den var sterkere på halve streken, har det noe å si? Kan ikke fatte det, hopper av i svingen også, men hadde sex rundt eggløsning da!

Noen med erfaring?

¨

Blir kjempe glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det sies at en positiv test -alltid er positiv. dermed er du ganske så sikkert gravid:)

Jeg har flere venninner som har blitt gravid med bare kobberspiral, så det er godt mulig.

Lykke til da- uansett hvordan det går med deg videre. det er vell best å kontakte lege så tidlig som mulig, ettersom du sikkert må få lirket ut den spiralen før det vokser for mye.

Skrevet

Takk for svar, tok en til nå, ble svaaak men ser den jo godt da. Lys blå farge, men kom ikke før etter ca 30 minutter står jo at det ikke teller men tror kanskje det er en liten spire der inne.... (tør ikke juble enda)

Har noen fått blå strek etter tiden har gått ut og vært gravide, eller motsatt ikke vært gravid til tross for strek?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...