Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Er det som en vanlig influensa? Feber,verker i kroppen ol? har ikke fått med meg det jeg................
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 De ligner vanlig influensa...feber,hoste,vond hals,hodepine, kroppsverking...i sjeldne tilfeller kan man få oppkast & diare også!
*toppris* Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 hehe, slik jeg er nå det;p hehe... hm.. hvordan kan man vite om det er svineinfluensa da? (ikke det at jeg har det, men greit å vite)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Visst du ikke har vært i Mexico er det ingen fare:)
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Kommer litt an på hva du jobber med da. Jeg jobber i butikk og en kollega av meg ble nettopp testet. Hun hadde høy feber, influensa symptomer og var skikkelig dårlig. Viste seg at det var nyrebekkbetennelse da ) men hun ble testet siden hun jobber i butikk, hva vet vel vi om hvor kundene har vært i det siste
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 man kan få sjekket det på legevakta her jeg bor ihvertfall. så det kan man sikkert de fleste andre steder og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå