Lykkelig med Maiken Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Var veldi rolig de første dagan i rugetia, men merker no når eg nærmer meg at egget kan feste seg blir det litt nervepirrende.. Meni dag har eg hatt en del ondt i magen, litt samme som mensensmerte som eg sjelde bruke å ha åss e magen steinhard.. Kjennes litt ut som eg har trent magemusklan. Flere som kjenne noe Når tester dere, er litt usikker hvor lenge jeg skal vente. Skal ikke ta blodprøve før 27 mai.
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hei. Jeg har vært gravid kun på naturellmåten tidl. men kjenner igjen den der med mensmurringene.. Jeg venta og venta på mensen.. men så var det graviditet istedet.. så det er nok noe som skjer nede i magen din så da er det bare å holde ut til 27 da Masse Lykke til!!
Lykkelig med Maiken Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Det va no godt å høre, i dag har eg hatt de luftsmerten i heile dag..Magen e som en stor ballong.. Eg håpe, håpe, håpe eg e gravid.. Men dagan går litt trægar no merke eg, men vest eg ikke får mensen så blir eg sikkert å teste kanskje en dag i neste uka.. Ser noen skal teste 21 mai så får se. Uff trudde eg sku være like rolig heile venteperioden, men det e jo litt vanskelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå