Gå til innhold

Huff, gråter igjen jeg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min mistet lappen i januar en gang, han mista den i 4 år, å fikk 50 dager i fengsel :(

Han fikk innkallelse til fengsel den 29 mai, men skal søke om å få utsatt det til oktober, fordi han jobber så bra akkuratt nå, han ha trossalt gått uten arbid i 7 mnd, å nå har han endelig fått seg denne jobben her, å jeg gruer meg til det , selv om kommer på illseng å det er åpen avdeling så får jeg besøke han men jeg tenker på alle ultralydene jeg skal på å da får ikke han vært med:(

Huff hva skal jeg gjøre?

Alt jeg gjør er å gråte:(

Trengte egentlig bare å få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være mer enn fartsgrenseovertredelse med så stor straff? Uansett kjipt, men han har forhåpentligvis lært noe... Det viktigste er jo at han er ute til babyen kommer.

Skrevet

ja er sant det han kjørte ganske fort for å si det sånn:(

Ja sant det men samtidig er hormona mine helt rare om dagen :(

Skrevet

Vel, sånn går det når man bryter loven ;) Da får det konsekvenser, som han forhåpentligvis lærer av.

Skrevet

Det er leit for deg, og det er forhåpentlig en tankevekker for han også, at selv om det er han som bryter loven så gir det konsekvenser for flere enn han selv.

Gråt deg ferdig, du. Det er ikke noe å si på at du synes dette er leit, men det er vel bedre at han soner og går glipp av ultralydene enn at han må sone mot slutten av sv.skapet (vet ikke når du har termin).

Skrevet

Kan han ikke søke om å få bot isteden? Siden han nå har jobb og mest sannsynlig kan betale tilbake boten å slippe å sitte inne?

Skrevet

Skal du ha så mange UL-er da? 50 dager er jo 7 uker, og da skulle han jo enten greie å rekke den obligatoriske UL-en eller en evt 3D-UL seinere i svangerskapet.

Skrevet

Ser du er gravid. Ikke gråt, verden går ikke under ;O)

Hvis han ikke får snudd om dette til bot, så er det mye bedre at han tar disse 50 dagene og blir ferdig før du har termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...