Gå til innhold

Hvordan junior seng har dere? Og når byttet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe ny seng da han har begynt å klatre ut av sprinkelsengen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoppet over juniorseng og gikk rett på full str.

Kjøpte da rammemadrass på IKEA så den også kan brukes som gjesteseng senere.

Skrevet

han er 18 mnd så føler det blir altfor stort for han.

Skrevet

Har den billigste barnesengen fra IKEA. Skulle egentlig kjøpe en bruktseng, men så kjøpte moren min denne til eldstemann. Hun var vel 2,5 år da hun begynte med den. Funker bra den, og jeg kan faktisk ligge ved siden av henne i den for å lese nattahistorie.

Skrevet

byttet forresten da han var rett over 2 år.

Skrevet

typisk at han her skulle begynne med det så tidlig at jeg ikke får forklart og gjort det moro sånn at han skjønner. *sukk*

Skrevet

har du reiseseng? I så fall, har du prøvd å ha han i reisesengen? Jeg har hørt om barn som klarer å klatre utav vanlig sprinkelseng, men ikke av reiseseng... Hos oss var det omvendt da..

Skrevet

Vi har Mammut fra Ikea, bytta ved 23 mnd.

Skrevet

OI takk for tipset. Da skal jeg springe å slå den opp, Kanskje det er håp for denne natten og :)

at jeg ikke tente på det. :D

Skrevet

Den første hun hadde var et sett i Luna serien med vokseseng. Da hun var litt over 3 år fikk hun køyseng. 120 cm nede og 90 cm oppe. Utrolig kjekt når hun har overnattingsgjester (noe hun har av og til)

Synes Luna voksesengen var fin som en overgang fra sprinkelsengen.

Skrevet

Kjøpte vokseseng på finn.no for 800,- som var kjøpt på Bohus (ny 350), den er superfin. Vi byttet nettop, mini er 2 år og 2 mnd.

Skrevet

Det hørtes ut som en dårlig deal, Velom07;)

Skrevet

Har denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69847510

Byttet da han var 3år.

Men, han har ikke klatret ut av sprinkelsengen sin en eneste gang heller da... :P

Og vi bodde såpass trangt før, at vi ikke hadde hatt plass til en annen seng.

Men, han liker senga si og var superstolt da han fikk være med og hente den :) Hatt den i 3.5mnd nå :)

Skrevet

Hun her fikk en sånn gammel vokseseng som vi har hatt i familien en stund. Begynte å sove i den like før hun ble to, men har skiftet den ut nå fordi vi ville ha en innebygd seng:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...