gravid me nr 8 :-) Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 er da 6+4,hva ser vi da? skulle tro jeg husket d men,d gjør jeg jammen meg ikke..hehe..nesten flaut asså...skulle egentlig ikke vært der før 22 mai men,da skulle di på noe så måtte få time på mandag heller...
annabe36 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 jeg vil tro man ikke ser så mye annet enn en liten klump, men i følge Bim skal jo hjertet begynne å slå sånn omtrent i uke 6, (legen min sa etter 8), så om du er heldig kan det være du ser et dunkende bittelite hjerte!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hei håpet Jeg skal på UL til torsdag - da vil jeg være 6+0 eller 6+2 (ifølge mine beregninger fra når jeg hadde EL) - så blir spennende. Lurer jo på det samme som deg! Er bare 2 dager igjen å vente for mitt vedkommende! Skal oppdatere deg jeg - så du vet hva du kan forvente! Selv håper jeg at jeg får se ett bankende hjerte =) Klem fra
gravid me nr 8 :-) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2009 åh,så kjekt da...ja du må virkelig oppdatere meg...fikk så mye dårlige nyheter i går at jeg kunne trengt en positiv tilbake mld på noe annet...derfor gleder jeg meg til mandag,håper å på å få se et bitte lite hjerte som slår i hvert fall...jeg vil jo være 6+4 når jeg skal dit så da me vi vel se noe...lykke til i morra å krysser fingre for at du får se et hjerte som slår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå