Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hvordan ser nurket ut da? Jeg skal om en uke. Er 6+1 i dag.
Tweak Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg var på ul da jeg var 6+6 sist og da var det en litt avlang hvit sak med et pulserende hjerte midt på. Ikke så mye detaljer akkurat, men det hjertet var utrolig heftig å se!
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 jeg var på 7+4. da så vi et emryo (nesten rundt) med plommesekken på ryggen.og midt inni et bittelite dunkende hjerte:) i tillegg ser man jo hvor mye fostervann den lille har å flyte i:)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Ok. Det er egentlig samme for meg hvordan det ser ut, bare alt er som det skal på dette tidspunktet. Skal bli herlig å kunne slappe litt mer av etter ul'en:)
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 kan se ut som en miniatyr seigemann, med en hvit flekk pa som er hjertet, og man kan hore hjertelyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå