Gå til innhold

Venter en prins:) tips til navn :) tas imot med stor takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter

var på ul idag og det ligger en prins i magen og vokser :)

har en gutt på 2 år som heter Marcus, synes det er vanskelig å finne på guttenavn.. Vil at det skal passe til storebror sitt..

Noen som har tips ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hei:) Gratulerer så masse med en liten gutt i magen:) Hva slags type navn kunne du tenkt deg da? Litt utradisjonelle eller staute sikre? :)

Skrevet

Hei- takk for tilbake meld..

Kunne tenke meg noe om IKKE alle har da. Synes Leon& Storm er er flott navn, men mannen liker det ikke :(

Skrevet

Noah eller Leo :)

Gratulerer med gutt. Venter gutt jeg også - sa dem. Skal på ordinær UL til mandagen, blir spennende og se om de sier det samme da. Sliter også med navn valg, mannen min og jeg blir heller aldri enig.

Skrevet

Marcu& Noah passer sammen da, :) synes det er kjempe vanskelig med gutte navn, hadde det vært pike hadde jeg sikker 30 liggende.. hehe

gratulerer med gutt selv, såå koselig med en prins. om de så det på ul så er det sikkertr det, det blir. ser godt om det er en liten snopp der..

Skrevet

sebastian.

bendik( er mitt favoritt navn om det blir gutt blir det det,)

leander.

mathias.

phillip.

fredrik.

Skrevet

Ja, jeg synes også at det passet bra sammen :) Du får ha lykke til videre med navnvalg. Hadde vi skulle hatt jente hadde vi vært enig om navn, eller, det hadde stått mellom 2 stk, og da ville vi bestemt oss når den lille er født :)

Joda, men var bare 13+5 a jeg fikk vite det, så jeg er forsatt litt skeptisk til at det er sant. Hehe! Så blir spennende! Hvor langt er du på vei nå?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Birk, Ask, Alv, Kian:)

Vi trodde det lå ei frøken i magen her, men vi venter også en sønn. Han har fått navnet Falk:)

Skrevet

takker for tips ang navn, snilt av dere. jeg har skrevet de opp :)

jeg er 17+1 på vei, var på kontroll på sykehuset idag og trudde jeg var i uke 18, etter min mens og eggløsning skulle ejg være det. men ikke etter hennes mål, så jeg får nøye meg med det.. hehe..

Skrevet

Hehe! Det er nettopp det.. Jeg er spent på hvor mye jeg blir satt tilbake om jeg gjør det. Da jeg var på UL i påska var jeg 13+5, og da stemte målene i forhold til uker og dager. Er nå 17+6, er 18+5 etter mine beregninger når jeg skal på UL..

Skrevet

Noa, Bastian, Elias :) en av disse skal jeg velge til min lille sparkegutt.

Skrevet

Jeg har en liten Oliver, syntes det er sååååå fint. Men har blitt veldig vanlig i mange deler av landet nå. I magen er det en Theodor.

Skrevet

Stemmer for Noah eller Oliver, det er mine favorittnavn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...