Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hei! Jeg har fått vite at jeg ligger i grenseland for å ha positiv Lupus koagulasjonsfaktor. Noen med erfaring rundt dette og evnt behandling? Legen sa at behandling, viss den nye kontrollprøven min viser seg å være positiv, er daglig behandling med blodfortynnende sprøyter fra uke 12. Jeg er 9 uker på vei nå og er redd noe kan skje i mellomtiden. før jeg begynner med behandlingen. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå