Gå til innhold

Innvendig UL i dag 11+0 ;-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

og for et fantastisk syn :o)

i magen var det en dansende liten krabat på 4,28 CRL som stupte kråke og kosa seg :o)

så jenter : GLED DERE TIL ULRTALYD :o)

ps for de som lurer, så har jeg tidlig UL pga prøverør, og har vært på ul nesten hver uke siden uke 5 og sett utviklingen, men først i dag at vi så en "ordentlig" baby som bevegde seg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!

Får jeg spørre hvorfor UL var innvendig?

Skrevet

Tusen takk :o)

Jeg har bare hatt UL innvendig jeg , hun er gynekolog hun som har fulgt meg opp- sikkert derfor det går "den veien" :o)

Men neste ul blir den ordinære og da blir det utenpå :o)

Skrevet

Hei!

Har vært på ultralyd jeg også i dag...fordi jeg er der at jeg er usikker på om jeg skal bære fram eller ikke.....noe sier i meg at det er riktig å gjøre...

Men tilbake til ul...tok vaginal ul,og fikk fortalt at det var vanlig opp til 12 uker.

Jeg er 4-5 uker på vei...det var knøttlite,kanskje 2 mm....jeg ble rådet til ikke å se på skjermen siden jeg er usikker...ville ikke jeg skulle knytte psykologisk bånd enda...

De hadde uansett ikke satt i gang abort i dag,de sa det måtte vokse mer...Jeg hadde uansett ikke klart å ta et valg i dag og er glad for å bruke tiden fremover....

Er det riktig at det er så knøttlite? :-)

Skrevet

det er for tidlig å ta ul utvendig mhp å se nakkefold ol ihvertfall. derfor innvendig ul.

Skrevet

Så hyggelig å lese:) Mass emasse lykke til og kos deg med spiren og vær rugekasse på heltid:)

Skrevet

Gratulerer:)

Jeg har vært i dag.. og det var helt fantastisk!! Så utrolig gøy å se den lille søtingen som lå å koste seg.:)

Vi var i uke 7 åsså, helt utrolig hvor mye som skjer på de få ukene!! :)

Jeg ble satt til 10+5 i dag(en dag lenger enn jeg hadde regnet), og den var 36mm stor:) Hva er CRL, forresten?

Skrevet

crl er betegnelsen på hvor lang babyen er fra hode til rumpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...