aloha83 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Ahhh.....hadde skikkelige EL-smerter 3. og 4. mai. Det 'røsket' i eggstokkene. Har gått på trionetta/loette i 9 år og sluttet 1. januar i år. Etter det har jeg egentlig ikke kjent noen tin g og har hatt en sykus på 26 dager, en på 25 og den siste på 30 dager. Men denne gangen prøver vi og da kom EL smertene som bestilt. Har hekket i tide og utide, men er sikre på å ha truffet EL om den var i begynnelsen av mai. Hadde veldig ømme pupper fra 7. til 11. mai, både 'hoven' og stikkinger, men det har roet seg nå. MEN, i natt(på nattevakt) hadde jeg en liten blødning, bittelitt rosa bod på papiret. Trodde selvfølgelig det var tr som kom på dag 22, men det stoppet helt etter bare noen dråper. Har hatt murringer i korsryggen noen dager (som jeg ellers får veldig tydelig ved TR, kan bare gå på do når det murrer så er den der), men det er også borte nå. Det rare er at jeg kan kjenne noen stikninger i livmor/eggstokker, men bare av svak svak karakter. I følge gjennomsnittssykusen skal jeg ha TR først på 17. eller 18. mai. Noen andre i samme båt?
m-mamma Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Sånn omtrent var min festeblødning. Og jeg er 6 uker på vei
aloha83 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Nå ble jeg ikke særlig spent nei...Men har bestemt meg for å vente med å teste til søndag. Laaange dager nå! Krysser fingrene! Det er ihvertfall helt utrolig hvis det sitter på første forsøk.
Maysan27 Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Heisann! Jeg har et innlegg på siden som du kan lese, men ganske likt som deg og svaak test i dag, men veldig tydelig blå, vet ikke hva jeg skal tro jeg, venter ikke mensen før til helgen, men testene tar vel ikke feil heller. Mye mulig du er gravid da. Jeg skal teste på nytt i morgen tidlig! Masse masse lykke til da du ;-)
aloha83 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er så spent! Men tvinger meg selv til å ikke teste før søndag! Krysser fingrene for deg og håper testen er enda klarere i morgen!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Åååå - så spennende!!! Jeg også hadde det sånn, kom litt blod/brunlig utflod på dag 23 av syklusen - det viste seg at det var festeblødning. Testet positivt dagen etter, altså dag 24 av syklusen! I dag er jeg 5+6. Lykke til da =) Klems
aloha83 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2009 Negativ test på søndag Men ingen TR enda, så jeg håper fortsatt! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå