Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Det blir stort sett til at det står på her i heimen når det er, også ser vi på med halvt øye mens vi skravle osv.. I fjor sovnet jeg fra hele sendingen og voknet av at mannen sa: det var Russland som vant - gå å legg deg.. )
Vinden blåser Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Her blir vi å se på det ja Ser for meg hjemmelaget pizza, lapinkulta og mgp mens ungene sover søtt og lader opp foran en 17 mai full av is og pølse
blond Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 I år har jeg lyst til å følge med, men om jeg ser på hele tiden, det er jeg ikke sikker på. Norge er visst favoritt til ganske mange har jeg hørt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Ja, det må jeg ha med meg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Ja det må jeg ha med meg. Hadde ikke sett det om ikke Norge hadde vært med da. Er jo ikke noe gøy. Så satser på at det går norges vei på lørdag:)
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Vi må vel ha det med oss siden Norge er med Så da blir det pizza forann tven og litt snop hehe
yasmina Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Fullt mulig vi tar en titt via PCen , men det blir vel fort i det seneste laget for oss
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Eh nei! Eller dvs hvis det ikke går noe som helst annet som er verdt å se på så kan det vel stå på. Barna er for små, og jeg liker veldig godt å se en film.
metaMORfose Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Blir vel til at jeg står og stryker bunadskjorter foran tv mens jeg venter på siste amming ved 23 tida. Spennende i år siden Rybak er slik en stor favoritt.
konvall Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 Det skal vi. Har gledet oss til det hele uken, samboeren og jeg. Vi så alle de norske sendingene, så vi må nesten ha med oss finalen.
Lille & Bittelille Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 Ja! Det gleder jeg meg til! Lillejenten er stormende forelsket i Alexander Rybak, så hun skal få lov å se på til hun sovner også.. Litt seint kanskje, men hun gleder seg minst like mye som meg! ...hun har kanskje arvet min MGP interesse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå