Gå til innhold

Hva skal deres sønner bruke 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og evt hvor gamle er dem..

Her er sønnen 4 år og noen mnd, han skal bruke bunad - eller festdrakt fra Exit. Kjempe fin syns jeg, og sønnen syns selv han var fin da han brukte den på søndagen i en konfirmasjon. Men han kunne også fortelle meg at neste år, da ville han ha slik som pappa. (dress, med skjorte og slips).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillebror skal ha en bukse fra sørbø som jeg gikk og bare sikla på i sikkert 2 mnd før jeg kjøpte den =)

Den er grå/hvit stripet så vet ikke helt hva som passer til, enten hvit eller en slags dus rutet skjorte hvis det passer til.

Så skal han ha svarte adidas sko med gullstriper.

Skrevet

Han blir forresten 2 år i august =)

Skrevet

gutten vår på 5 år skal ha dress på seg :)

Han og pappan matches opp mot hverandre...hehe..

Skrevet

Sønnen min skal ha på festdrakt og han blir 7 år i august, men jeg tror han blir den eneste.. de andre syns jeg pynter seg lite. Men jeg spurte han om han ville ha det på og det ville han. Ifjor var jenta mi eneste som hadde fesdrakt også, mange gikk i det jeg kaller hverdagsklær.

Syns det er blitt så mange som ikke tar på seg fin klær nå jeg iforhold til før.

Skrevet

det er en del som ikke pynter seg så mye lengre ja.

Vi må bare prøve å hold på tradisjonene. Her i huset blir både far og sønn i dress, jenta vår i festdrakt og jeg får vel ta på meg bukse og skjorte med mindre jeg på ett eller annet mirakuløst vis finner meg kjole OG støveletter :-)

Skrevet

Skal bruke ei lys fin bukse fra name it med ei lys skjorte som var bæsj stripet i samme farge som buksa. veldig fin til sammens. blåe joggesko. Mangler jakke til han. Håpet det skulle bli så varmt at vi slapp jakke. Men må ha en klar.

Skrevet

Om morgenen skal de ha hvite linshortser og skjorter med roedlige striper. Om kvelden skal de ha rutete shorts og kortarmet tskjorte med krave....

Er for varmt her til aa tre langbukse paa ungene syns jeg, mens mannen stakkars maa frem med dressen om morgene, mens kvelden er det ikke finklaer for oss voksne heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...