Gå til innhold

Nesten ny!


ellevinjar

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Jeg har vært medlem her en stund, men har ikke brukt så mye tid på å skjønne dette forum greiene. Men nå har jeg bestemt meg. Har ingen venner som er i samme situasjon, og det kan bli litt ensomt til tider. I tillegg jobber jeg som flyvertinne, noe som innebærer at en ikke får fly etter uke 10. Har gått hjemme nå i 16 uker!!!

 

Disse BIM treffene osv, hvordan fungerer disse. Herregud, føler meg litt nerd her, hehe.... Men men :) Den som intet våger, intet vinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tråkket hjemme lenge (20 uker no) det er ikke noe kjekt, jeg bor ikke i nærheten av de stedene som de har BIM treff men jeg har en kusine som er 13 uker bak meg. Men det er likevel ikke det samme. Jeg er no 25 fullgåtte. Hvor hører du til i landet og hvor langt er du kommet i svangeskapet??

Kommer fort inn i forumet her, følte værtfall det jeg da. Lett og finne fram og masse som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eldbjørg:-)Jobber i samme selskap vi og har flydd sammen en gang:)Men vi skal ha treff 25 mai i Oslo....har ikke helt bestemt hvor ennå:)Bli med der da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke noe særlig å tråkke hjemme sånn. Jeg er uendelig glad for at det er sommer i vente og ikke vinter. Da hadde jeg gått på veggen. Jeg har en bror som fikk ei jente forrige uke, men de bor i kristiansand og skal flytte til karmøy..... Kjipt!

 

Jeg holder til i oslo, du da? Og jeg er 26 uker på søndag :) Tiden flyr av gårde syntes jeg, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :) Jøss så koselig at det er flere av oss, hehe. Jeg blir veldig gjerne med. Hadde vært hyggelig å blitt bedre kjent med andre i samme situasjon. Hva skjer på disse treffene egenlig?

 

Kan du ikke holde meg oppdatert da :) Kult, nå ble jeg glad, thi hi :)

 

Ha en strålende dag! her er det ikke fullt så lystig. Bestefaren til samboeren min døde i dag tidlig :( Fryktelig trist!

 

Håper vi snakkes snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha kontakt med andre gravide vil jeg anbefale deg å titte innom forumet, og augustklubben, på snartmamma.com. Der er det VELDIG mye mer aktivitet og mange flere medlemmer, og jeg tror du som førstegangs ville hatt stor glede av det. Jeg liker begge forumene, SM og BIM er fine på hver sin måte, men til det du skriver du ønsker, tror jeg SM hadde vært topp for deg! Ta en titt og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...