Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Så nå blir det å ta blodprøver og levere ny sædprøve. Når det er gjort er det bare å ringe ved neste mens.... Så da blir det søskenforsøk på oss (forutsatt at prøvene er bra nok da....)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Tenk at du snart skal i gang igjen! Hvor gammel har jenta di blitt nå? Lykke til :-) Klem
Rose69 Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Spennende ! Så bra at dere kom raskt inn.Man blir jo litt utålmodig - Følger spent med. Jeg venter også på mensen.Etter planen til helga...men hadde sen EL tror jeg, så mulig d blir noe forsinket.Men d blir kort regime, så det siste søskenforsøket blir uansett i juni. Hva slags blodprøver skal du ta? Rubella,etc etc.Dvs de vanlige?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Snuppa blir 1 år på fredag :-) Stor jente har hun blitt! Jeg skal ta den prøven på syklusdag 3-5 og hepatitt og hiv.... Mannen skal ta ny sædprøve og hepatitt og hiv.... Siden jeg akkurat har fått mensen rekker jeg å ta alle prøvene denne mnd og da tenkte vi at vi får sjekke om vi får kommet oss med neste syklus. Å det hadde vært så digg, men vi er veldig forberedt på at vi ikke får begynt før etter sommerstengten :-)
Høst72 Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Så spennende! Håper dere kommer raskt i gang! Må si jeg er bittelitt misunnelig, mannen er ikke helt klar for å få flere ennå. Må prøve å bearbeide han litt mer... Lykke til med prøver! Klem fra
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Ja det er helt utrolig at jeg i det hele tatt føler meg klar for det. Var egentlig bare fra 1 dag til en annen... Jeg har jo hardnakket sagt at jeg IKKE skal ha flere IVF, men, men :-p Vi håper så inderlig av vi skal klare å få en bror eller søster til snuppa vår. OG siden det er så vanskelig er det bare å hoppe i det! Vi får se hvor mange forsøk jeg evt orker da. Lykkes vi ikke er vi veldig åpen for å prøve å adoptere et søsken til jenta vår. Lykke til med bearbeiding da Høst72 ;-)
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Lykke til med søskenforsøket ) Vår prins blir 5 mnd 22. mai og min mann og jeg er allerede klare for søsken til ham. Vi kommer garantert til å reise rett til Danmark denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå