Gå til innhold

Da fikk vi endelig brevet fra Ullevål :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så nå blir det å ta blodprøver og levere ny sædprøve. Når det er gjort er det bare å ringe ved neste mens.... Så da blir det søskenforsøk på oss (forutsatt at prøvene er bra nok da....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk at du snart skal i gang igjen! Hvor gammel har jenta di blitt nå?

Lykke til :-)

Klem

Skrevet

Spennende ! Så bra at dere kom raskt inn.Man blir jo litt utålmodig -

Følger spent med.

Jeg venter også på mensen.Etter planen til helga...men hadde sen EL tror jeg, så mulig d blir noe forsinket.Men d blir kort regime, så det siste søskenforsøket blir uansett i juni.

Hva slags blodprøver skal du ta? Rubella,etc etc.Dvs de vanlige?

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Snuppa blir 1 år på fredag :-) Stor jente har hun blitt!

Jeg skal ta den prøven på syklusdag 3-5 og hepatitt og hiv....

Mannen skal ta ny sædprøve og hepatitt og hiv....

Siden jeg akkurat har fått mensen rekker jeg å ta alle prøvene denne mnd og da tenkte vi at vi får sjekke om vi får kommet oss med neste syklus. Å det hadde vært så digg, men vi er veldig forberedt på at vi ikke får begynt før etter sommerstengten :-)

Skrevet

Så spennende! Håper dere kommer raskt i gang!

Må si jeg er bittelitt misunnelig, mannen er ikke helt klar for å få flere ennå. Må prøve å bearbeide han litt mer...

Lykke til med prøver!

Klem fra

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja det er helt utrolig at jeg i det hele tatt føler meg klar for det. Var egentlig bare fra 1 dag til en annen...

Jeg har jo hardnakket sagt at jeg IKKE skal ha flere IVF, men, men :-p

Vi håper så inderlig av vi skal klare å få en bror eller søster til snuppa vår. OG siden det er så vanskelig er det bare å hoppe i det! Vi får se hvor mange forsøk jeg evt orker da. Lykkes vi ikke er vi veldig åpen for å prøve å adoptere et søsken til jenta vår.

Lykke til med bearbeiding da Høst72 ;-)

Skrevet

Lykke til med søskenforsøket :o)

Vår prins blir 5 mnd 22. mai og min mann og jeg er allerede klare for søsken til ham. Vi kommer garantert til å reise rett til Danmark denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...