Gå til innhold

Hva slags blomster har dere i kassene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er fint og ha er det som egentlig er lett å holde fine?

Har null peiling på dette, og det er første gangen jeg har muligheten til å ha blomster så nå skal jeg prøve meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Stemorsblomster, Begonia, Fuchsia, Lobelia, Pelargonia, Femtunger og forskjellige Petuniaer..

Skrevet

Foreløpig bare stemor, stoler ikke helt på natte-temperaturen enda.....

Men er veldig glad i kantlobelia langs kanten, og i fjor hadde jeg noen mer noen slags klokker på. Klarer ikke huske hva de heter, men var super fine, og trengte lite stell! Var like fine hele sommeren!!!! Grrrr at man skal ha så teflonhjerne da....

Prøvde å finne den på plantasjen.no, der var det "planteleksikon" med bilde av mange ulike. Du kan jo kikke litt der?

Skrevet

Har planta margeritter og røde pelargonia i kasser foran huset nå til 17. mai, ellers er jeg glad i stemor jeg...

Skrevet

Er dette blomster som holder hele sommeren da, eller må de byttes ut?

Skrevet

Hvis du er flink til å knipe stygge blomster, så kommer de igjen, ihvertfall stemor og petunia er lette å få til å holde hele sommeren hvis du er litt flink til å knipe annehver dag eller no slik...

Er ingen eksepert jeg altså, bare min erfaring...

Skrevet

Har bare putekasser vi... Jo, forresten, har 5 sånne hvite prestekrageblomster i et bed foran huset =)

Skrevet

Det er vel som Neffi sier, jeg har heller ikke byttet ut noen:) Fuchsiaene de tar jeg inn når det blir høst, og klipper ned, så er de fine og klare til neste sommer igjen.

Skrevet

På altanen oppe har jeg to kasser som jeg har satt pelargonia i. Hvite og røde.

Ellers har jeg bare stemor foreløpig. Må kjøpe inn litt til helgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...