Gå til innhold

Dette her med Reima dressen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så lyst til å søke ungen inn i borettslagets barnehage, virker så sosialt, men jeg har sett 5 småjenter med den nye reimadressen (den med alle stripene på som ikke kan unngås). Burde jeg søke i barnehagen som er 200m unna isteden?

Vil ikke bli sett ned på av de andre i borettslaget bare fordi min unge ikke har reimadress... Inne på dette forumet har jeg sett at det er heftige diskusjoner om denne dressen, og er redd det er slik mellom mødre i barnehagen også...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud da... Har ikke sett en eneste reimaeier uttale seg negativt om folk som ikek har slik dress. Dissingen går andre veien.

Og nei, vi har ikke Reimadress.

Skrevet

Det hadde nok vært det lureste ja.

Ikke nok med at vi "Reimamødre" ser ned på dem som ikke har det, vi har lært ungene hvilke unger de kan leke med. Så for all del ikke kom med andre tullemerker

Skrevet

nei gi nå blanke i hvilken dress ungene har :) Så lenge barnet ditt er tørt og varmt, så spiller det svimlende liten rolle om det er reima eller hennes dress. Jeg har kjøpt navigare dress til knøttet mitt, på salg tilogmed, og er ikke det bra nok for andre mødre i BHG, så gir jeg BLANKE! Hehe, styr uten like jo, er ikke det viktigste at barnet er tørt og varmt??

Skrevet

Men nå så jeg hvordan den nye Reimadressen så ut, og du kan trygt sende dine unger ned dit. For uansett hvilket merke du har på dressen, så nekter jeg å tro at den er styggere enn den Reaimadressen.

Skrevet

Helt ærlig og oppriktig: Reima sine vinterdresser er ikke noe bra. Folk kjøper Reima kun fordi de synes det er status å ha en Reima. Det er jeg sikker på!

Vi har aldri hatt noen kaldere dress enn Reimatec dressen vi fikk i gave til bursdagen til min sønn i fjor! Det er bare tull det med at den er like varm selv om den er tynn!

Vi bor i Finnmark og ved ekstrem kulde er det bare ekte dunklær, som Bærgans etc. og klærne som Ski-Doo produserer om duger. Alt annet har mine barn frøset i! Reimatec vinterdressen duger nå som det er vår og 10+ ute. Kunne ikke falt meg inn å ta den på han på en kald vinterdag. Er jo som å be om sykt barn. :(

Skrevet

17:50: Kunne ikke vært mer enig.. Vi bor i 4etg å kan se uteomr til barnehagen fra kjøkkenvinduet.. Jeg har ikke supert syn, men ser dressen helt herfra!! Den er så stygg! De hadde aldri kjøpt den hadde det ikke vært for merket!

19:40: Ja det er dette her med "statusen" jeg har lagt merke til, jeg tviler på at den er så mye bedre enn andre dresser. Og når jeg ser så mange av ungene som har den dressen (den stygge nye) så blir jeg litt skeptisk. Først så jeg èn, så ble det fler og fler uke etter uke.. akkurat som at "alle" måtte ha den bare fordi èn hadde den..

HI

Skrevet

1940 Jeg liker Reima, men er fra oslo området så her er det ikke den helt store ekstremkulden, lol. Men du... jeg har et spørsmål, hvor liten str. lager Bergans til? Trodde Bergans var for litt større barn?

Og til hovedinnlegg.. tull og tøys.... hele innlegget regner jeg med... men hvis det ikke er tull syntes jeg du skal prøve å ikke dømme boken på omslaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...