mamma2010♂ Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Andre som snuser her? Jeg kjøpte ny pakke dagen før jeg testet positivt.. og den ligger i kjøleskapet!! Er bare enda verre å vite at den ligger der.. er snus like skadelig som røyk?
1.1.10 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Da er vi flere!! Slutta samme dag som jeg testa positiv, da var det bare å hive snusen, ellers hadde jeg ikke greid det! Er veeeldig stolt over å ikke ha rørt snus siden jeg testa positivt Snus er like skadelig som røyk. Nesten verre også. Snusen varer lengre enn en røyk og da er det nikotin i blodet hele tiden.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Bruker ikke snus, men skrå (oliver twist). Har en pakke liggende på pulten på jobb. Testing av viljestyrke... Har ikke falt for fristelsen, og er nå i uke 13 :-) Er litt stolt :) Men det er litt slitsomt i blant! Så vil bare ønske deg lykke til videre ;-D Det er jo for en god sak?
mamma2010♂ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2009 Jeg måtte ha en etter jeg hadde testet, bare for å vite at dette var den aller siste! Og nå skal det som er igjen kastes!! Det er virkelig for en god sak ja,så det bør jo ikke være så vanskelig! Dere har jo vært kjempeflinke og har grunn til å være stolte! Gir inspirasjon til meg også om å la være tusen takk!
LykkenErTre Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Hei! Var røyker før jeg ble gravid med nr.1. Hadde ett enormt sug i starten av svangersakpet. Det var i den tiden man kunne røyke inne på kafeer. Husker at jeg fantaserte om ta sigaretten fra venninna mi å trekke inn av full kraft. Brukte å våkna på natta etter mareritt. Drømte da at jeg røykte og hadde dermed skadet babyen. Kunne aldri ha tatt en eneste røyk med tanke på hva det ville gjøre med babyen i magen. Det ble forretsen letere etterhvert, så det går over jenter. Hadde ikke røyksug i forrige svangerskap og nå er det så lenge siden jeg har røykt at jeg synes røyk og snus er ekkelt. Også lukter det så fælt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå