Gå til innhold

Null matlyst.Noe som er UNORMALT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en stor dame med masse matlyst alltid,men nå sliter jeg,ikke lyst på noe,får lyst på feks pizza kjøper,så null lyst,spiser nesten bare polarbrød med ost og honning(æsj) men det smaker nam nå...

Jeg har bare lyst på is,slush,lakris,druer,polarbrød.Kaffe da i alle varianter..

Flere som har det sånn,for første gang i livet og jeg er 36 år har jeg null lyst på mat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. jeg og.. Spist som en helt forrige svskap og tidligere i dette, men nå har det snudd seg. Spiser bare slush og jordbær jeg.. I tillegg føler jeg nesten aldri sult lenger heller.. er i uke 30 med tvillinger, så det er jo ikke mye naturlig i grunn.. må minne meg selv på å spise.. tvinger i meg brødskiver med honning bare for å få mat i magen i dag.. er ikke kvalm eller noe lenger.. bare 1. trimester jeg kastet opp..

Merkelig vi har så slushdilla begge to da ;) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

33 uker... rare greier assa.. men du har jo 2 i magen da=)) herlig da

Skrevet

Jeg merker at det er mindre plass i magen + at jeg har mista matlysta.

Det samme skjedde i forrige svangerskap, men noe seinere da. Det endte med at jeg gikk ned i vekt på slutten. :(

Jeg er bare 30+1, men allerede i flere uker har et vært dårlig plass + dårlig matlyst her...

Skrevet

rare greier,uansett før selv da jeg var 40 + uker med datteren var jeg sulten,aldri ikke vært sulten jeg.Første gang i livet jeg opplever ikke ha lyst på mat*SS*

Men tror du man går ned i vekt,skjer det er det oxo første gang på 36 år haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...