Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 ...og oppi høna? For å sei det litt fint. E dåkker som e nygraverte litt hoven og øm oppi der? Fekk ein skygge på testen i dag, 9dpo, og når eg sko sjekke tappen så e det veldiiig ømt og hovent..spes rundt tappeområdet....e det et godt tegn, tror dåkker??? E så lenge te i mårra....glømme vel å tisse i koppen i morgentidlig kjenne eg megsjøl rett
Yo&La+spire Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Eg er sbart 5 uker på vei og har hatt det sånn siste uka....men eg har vert veldig mye på do da så det kan jo vere derfor og....ikke mye hjelp i meg altså Lykke til i morgen!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Hm...det gjenstår å se!! Huhu... ' Noen andre som har innspill??
Gjest Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har også vært slik, men føler det har avtatt noe. Jeg er 10 uker i morgen.
klar for 3? Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg husker at jeg følte meg veldig stiv i området der nede. det var det første jeg merket, men siden jeg ikke forventet å bli gravid la jeg egentlig ikke merke til det før ikm. Spennende om du kommer inn her da Drømme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå