"Frostpinnen" Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Elsker det... har en jente på litt over året som heter det hehe
Mamma+2 Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Syns det er et fint navn Kjenner ingen unger som heter det- tenker på Pernille Sørensen og ho er jo ei stilig dame:)
De tre gull Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Det er det fineste jentenavnet jeg vet.. Bare så synd at ikke min mann liker det, for da hadde en av jentene min hett det..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 kjempe fint! har en prinsesse som heter det
marinas skatt Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 Kjempe fint , her endte katta opp med det navnet da mannen ikke ville kalle lillesnupp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå