Gå til innhold

Hva synes du om Pernille?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er et utrolig fint navn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ene tante jenta mi heter det.

Fint navn.

Skrevet

Elsker det... har en jente på litt over året som heter det hehe

Skrevet

Skikkelig kult navn: ) Kunne brukt det selv.

Skrevet

Ikke helt min smak

Skrevet

Syns det er et fint navn :) Kjenner ingen unger som heter det- tenker på Pernille Sørensen og ho er jo ei stilig dame:)

Skrevet

Det er det fineste jentenavnet jeg vet.. Bare så synd at ikke min mann liker det, for da hadde en av jentene min hett det..

Skrevet

kjempe fint! har en prinsesse som heter det :D

Skrevet

Kjempe fint , her endte katta opp med det navnet da mannen ikke ville kalle lillesnupp det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...