3 søte små Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Synes det er et utrolig fint navn!!! Hva synes du?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Jeg syns Pernille er et utrolig kult navn:) Et av mine favorittnavn:)
Tidemann Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Kjempefint. vurderte det selv...men det blir gutt på oss..
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Ikke min favoritt, men ser flere og flere bruker det navnet, så er tydeligvis mange som liker det :-) Vil tro det kommer inn på navnetopp listen snart.
~ spiren ~ Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Tenker på katt da.. men det kan vær fordi jeg kjenner så mange katter som heter det =p Eller.. vet om mange katter som heter det.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå