A1exandra89 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg er i 27 uke, Jeg var borti slik elektrisk redskap ting for samboeren min er elektriker, og han slo den på mens jeg holdt sidene, fikk et støt i hver finger, var ikke mye sa han, det var slik apparat for å måle strøm eller noe. Så han sa jeg ikke skulle bekymre meg, for det var like lite som et batteri eller noe. Men jeg er redd! kan dette påvirke babyen i magen? kan hun få strøm? burde jeg ringe jordmor? var bare et lite støt men uansett...Veldig bekymret her nå
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Tror ikke det har gjort noen skade. Men du kan jo ta en tlf til jordmor for å få roet deg ned..
Skogshuldra Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Dette ville jeg overhode ikke vært bekymret for. Strøm tar korteste vei igjennom deg hvis den i det hele tatt kommer igjennom huden... Og hvis du holdt med hendene så vil dette si at strømen gikk fra arm til arm og overhode ikke nedom der babyen ligger godt beskyttet... Desuten sier de at det må ca 50 V til for å bryte igjennom huden... Så hvis dette var et lite støt ville jeg ikke tenkt noe mer på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå