Alba44 Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Min lille er ikke begeistret for tradisjonelle bursdagspølser, så vil gjerne lage noe annet. Har tenkt på minipizza/ pizzasnurrer, men vil gjerne ha flere tips )
celodi Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Pizzasnurrer er flott:) Eller la alle barna lage seg en egen liten pizza.Sett ut forskjellige ting de kan ha på,det er jo gøy. (spørs hvor gamle de er da) Pannekaker Pasta og kjøttsaus Taco Grillspyd med kylling og grønnsaker Hamburgere
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Ost og kjeks Frukt,grønnsaker og dip Pitapizza mini burgere arme riddere? lapper/ små pannekaker
solita 06 Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 I min egen bursdag nylig var vi 3 2åringer, 1 6åring og voksne i alle aldre, alle likte menyen: Ovnsbakte potetbåter- lag nok! tzaziki salsa grønn salat skåler med cherry tomater, agurk og gulrot staver karbonader (brukte ferdige, sikkert enda bedre med hjemmelagde) Sikkert supert med f.eks kyllingkjøttboller og. Jeg tenkte litt tapas aktig som passet for barn, alle fant noe de likte og det var god stemning rundt bordet :-)
solita 06 Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Grønn salat kan du droppe til barneselskap da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå