blomstre Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Her sto det mye nyttig :-) http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/kosthold/morsmelkserstatning_og_flaskemating (nb, har erfart at det sniker seg inn mellomrom når jeg kopierer linker, mulig det har sjedd denne gangen også...)
Frøken Freken Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 A) enten er du ironisk - da siden ikke finnes? eller så funker ikke linken?
Frøken Freken Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 ... men forresten burde vi vel henvende oss direkte til DIB/ Klikk og få dem til å lage en god informasjonsside? Om mme/ flaskemating, mener jeg?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Ja, den linken funker ikke. Siden er flyttet stod det..
blomstre Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 He,he, var ikke ironisk denne gangen (så vel at jeg ikke brukte ironisk -blekk?...). Beklager at jeg ikke fikk fulgt opp innlegget i går. Men infoen finnes altså, og er god. Bare jeg som ikke greier å kopiere inn linker (et eget handikapp). Gå til Tema ute på menyen til venstre, Se under Tema Din Baby, der finner du kosthold, og under denne ligger morsmelkerstatning og flaskemating :-)
Ugress Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Herregud... Det er jo bare å fjerne mellomrommet i linken så funker den.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå