Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde en heltids jobb på ett sykehus og jobbet der i 1 1/2år fram til permisjonen min for 7mnd siden (kontrakten gikk ut). Jeg trivdes veldig godt og arb.miljøet var topp. Det var ett ganske ungt miljø. Så gikk jeg ut i permisjon og fikk barn. Men ikke gikk jeg noe gave fra arb.plassen. (Dette var vanlig da vi hadde gave kasse og alle gikk gave ved slike anledninger) Noen enkelt personer gratulere meg på Facebook, men det var det. De som fikk barn like etter med fikk en liten oppmerksomhet. Og jeg har nå i 7mnd følt meg lite verdsatt fra min tidligere arb.plass. Som om jeg ikke var en kollega.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 De andre som har fått gave var de ansatt? Merkelig syns jeg... vi fikk blomster både av min arbeidsgiver og pappan sin arbeidsgiver
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Ja de var ansatt... Jeg lurer på om det kan være fordi jeg ikke var sykepleier. At de "så ned" på meg.... HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Sikkert bare en tilfeldighet!! Ikke bruk så mye energi på å tenke sånn !!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Hadde jo blitt skuffet. Men livet kryr av slike utettferdigheter. Så det er bare å prøve å ikke tenke for mye på det. Jeg fikk for eksempel tre tett. Med førstemann fikk jeg åtte buketter fra diverse venner, jobb og bekjente på klinikken. Med mummer tre fikk jeg to. Fra mine foreldre og min eneste bror. Kan jo virke som folk bryr seg mindre om nummer tre. Men sånn er det bare noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Tror absolutt ikke noen ser ned på deg. Jeg er sykepleier og har vært fast ansatt på min avdeling i 4,5 år. Tror nok jeg får gave etterhvert, men føler vel egentlig at jeg er ute av "gjengen" etter at jeg ble sykmeldt. Er vel fordi de vet jeg blir borte sa lenge...?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Jeg var å den eneste som ikke ble invitert på lunsj/middag med jobben å når de hadde det. Jeg tok kontakt med en kollega som fikk barn for en stund siden å sa at hun måtte si ifra når hun skulle innom jobben på besøk meg babyen(for hun hadde planer om det), for da kunne jeg henge meg på. Men fikk aldri svar fra henne. HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Er du helt sikker på at det var et så bra arbeidsmiljø likevell???
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Da hadde jeg hacket meg inn på facebookkontoene deres og laget en egen skreddersydd status update til alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Jeg vil heller tro at det er på grunn av at du ikke er annsatt og bare gikk i ett vikariat som er gått ut. Du skal ikke tilbake dit. Synd men slik er det ofte. Jeg fikk heller ikke noen blomst eller noen gratulasjoner fra stedet jeg var vikar før jeg fikk unge.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Tror nok ikke det bare var fordi jeg ikke var fast ansatt. Ei venninne jeg jobbet sammen med sluttet i jobben for å flytte til Danmark. Hun fødte for noen uker siden og hun fikk blomster og full pakke. Men men... forskjell på folk. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå