Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Heisann... Jeg sitter her og "kjenner" etter bivirkninger jeg da... neida... jeg gjør ikke det, men hørte så mye i forkant at jeg kom til å legge på meg, få menssmerter, hetetokter, bli skikkelig PMS big time osv osv... men har ikke kjent en døyt ) Holder på med sprøye på 5. dagen nå. skal på Ultralyd på Lørdag:) er det flere som har hatt det så fint som jeg?? synes det er rart jeg ikke kjenner murringer etter jeg begynnte med sprøytene da ( iom at det er mye som skjer "der nede" mener jeg..) er dette normalt?
MK73 Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Tja, jeg har nå hatt fem ordinære forsøk. Jeg har aldri lagt på meg, kun en gang har jeg hatt hetetokter, jeg har aldri hatt PMS-tendenser, jeg har heller ikke hatt menssmerter underveis som bivirkning. Jeg har hatt mye hodepine, vært trett og mer sliten enn vanlig, og har av og til kjent litt i magen under stimuleringen. ..det er helt vanlig å ha det sånn som du har det! Det er ikke noe å bekymre seg over - du skal heller juble ;-) Det at du ikke kjenner noe i magen betyr heller ikke at det ikke går som det skal der nede. Lykke til!
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 takk for svar Men jeg skulle kanskje ikke ha spurt, for i dag er Det murringer og oppblåst mage + at jeg sovner når jeg prøver å lese til eksamen... typisk når man nevner noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå