Gå til innhold

Bivirkninger sprøyte/spray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

Jeg sitter her og "kjenner" etter bivirkninger jeg da... neida... jeg gjør ikke det, men hørte så mye i forkant at jeg kom til å legge på meg, få menssmerter, hetetokter, bli skikkelig PMS big time osv osv... men har ikke kjent en døyt :))

Holder på med sprøye på 5. dagen nå. skal på Ultralyd på Lørdag:) er det flere som har hatt det så fint som jeg?? synes det er rart jeg ikke kjenner murringer etter jeg begynnte med sprøytene da ( iom at det er mye som skjer "der nede" mener jeg..) er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg har nå hatt fem ordinære forsøk. Jeg har aldri lagt på meg, kun en gang har jeg hatt hetetokter, jeg har aldri hatt PMS-tendenser, jeg har heller ikke hatt menssmerter underveis som bivirkning.

Jeg har hatt mye hodepine, vært trett og mer sliten enn vanlig, og har av og til kjent litt i magen under stimuleringen.

..det er helt vanlig å ha det sånn som du har det! Det er ikke noe å bekymre seg over - du skal heller juble ;-) Det at du ikke kjenner noe i magen betyr heller ikke at det ikke går som det skal der nede.

Lykke til!

Skrevet

takk for svar :)

Men jeg skulle kanskje ikke ha spurt, for i dag er Det murringer og oppblåst mage + at jeg sovner når jeg prøver å lese til eksamen... typisk når man nevner noe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...