Gå til innhold

noen andre som svetter mye i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt denne "anonym" knappen no, men men, vi alle er vel i samme bås.

har aldri vært plaget med mye svette før, men nå på slutten av svangerskapet har det kommet for fult. føler meg klam, og varm hele tiden, og svetter mye, begynner å bli plagsomt (og har fortsatt 6 uker til termin!!) men dette er vel bare "en" av de mange plagene vi gravide får,

- huff!!

(måtte få ut litt frustrasjon!! )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svetter masse jeg selv i 10 grader*SS* så du er ikke alene,på det verste må jeg dusje 3 ganger om dagen

Skrevet

Oh yes... Signerer her ja..

Skrevet

Har 6 uker igjen til termin jeg også.

Og svetter noe helt ekstremt!

Jeg har alltid vært en 'frysepinn' og alltid måttet ha på meg stor genser og alt mulig helt til det har vært godt og varmt ute. Nå orker jeg ikke å gå med jakke engang så fort det nærmer seg 10 grader ute! Det er varmt uansett og svetten pipler fram bare jeg gjør noe som helst. Også med helt hverdagslige ting så pipler svetten frem!

Så bruker deodorant aktivt, og går som regel med singlett og en ikke-ettersittende genser for å få 'lufta av meg' så ofte som mulig!

Skrevet

Heia Dermica 72 timer antperspirant! Er ikke så veldig plaget, men til vanlig svetter jeg så å si aldri, så når jeg nå har begynt å bli litt klam i armhulene var det en ubehagelig opplevelse. Men med denne antiperspiranten forsvinner all svette, og man kan altså stole på den i tre dager! Kjøpes på apoteket. Bare pass på at den tørker ordentlig. Og ikke barber deg i armhulene på forhånd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...