Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har greie på byggepriser her?

 

Vi har planer om å bygge på huset, og har behov for nytt bad + et tilbygg på 35-40 kvadrat. Er det mulig å få til dette for en pris under 900 000 kroner?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestemor bygde på vårt hus, slik at hun fikk en underetasje nede.

Det vil si at hun bygde sin leil på 80kvm, vi fikk utbygd stua vår oppe og veranda.

Det kostet 1.3mill. I tillegg fikk hun garasje.

 

Om det er mulig for dere?

Ta kontakt med byggefirmaer, få de til å komme på befaring + sette opp en kalkyle - så vil dere få et overslag.

Ikke ta kontakt med bare ett firma, ta kontakt med minst tre..

 

 

Lykke til da :)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi har bygd på bad, lite vaskerom, 2 soverom og en liten gang.

Nå har vi gjort innvendig det vi kan gjøre, men det kom på litt over 500.000,-

Kommer nok litt an på om dere skal gjøre noe selv og hvor dere bor.

Det lønner seg å innhente pristilbud fra flere firma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...