Gå til innhold

UL gjennomført, lykkelig mamma melder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at alt var bra! Jeg kunne tydelig se det lille, nydelige hjertet slå.:-) Alle mål var som de skulle. ...og lille knøtt sprikte såpass at en umulig kunne unngå å se at det er en liten pjokk :-) Hadde faktisk trodd det var jente, så ble overrasket. Positivt, altså! :-) (Har jente fra før :-) )

Bare måtte fortelle om goooode nyheter! Nå begynner jeg for alvor å glede meg til å få en liten til! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Gratulerer ;o) Gleder meg veldig til UL jeg også, selv om det ikke er før om en måned ;o)

Skrevet

Ja, det er en fantastisk fin opplevelse! :-)Alt blir liksom så mye mer virkelig. Lykke til, du også! :-)

Skrevet

Spennende med UL ja :-)

Flott at alt ser fint ut!!! Gratulerer med gutt i magen :-)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Det var artig at du fikk gutt denne gangen da, jeg står i samme situasjon. Aner ikke hva det er enda, har en jente fra før, alle mener gutt, men jeg klarer liksom ikke å tro det. Tenker at svangerskapene mine har vært helt identiske, så da blir det nok en jente til. Hvordan har dine svangerskap vært i forhold til hverandre forresten ?

Skrevet

Gratulerer til deg =))) sååå deilig å få sett den lille! Jeg merker også at jeg begynner å glede meg nå!

Skrevet

Det kan godt være at det blir gutt på deg også, jeg synes jeg har hatt ganske så like svangerskap til nå. Bortsett fra litt mer bekkenløsning osv, men det er jo helt normalt på nr to. :-)

Skrevet

Ja altså sjangsen står jo på 50/50, men alikevel så tenker jeg litt som du tenkte: "nei det er nok en jente". Er vel bare slik det blir når man alt har en jente, det er litt rart å forestille seg noe annet, selv om det hadde vært artig med gutt også !

Jeg har hatt hypermesis i begge svangerskap, og slitt enooormt med oppkast, kvalme og svimmelhet, besvimninger etc. Det har vært ordentlig tungt helt ærlig, og begge gangene har vært like ille. Derfor forteller logikken i hodet mitt meg at da er det nok jente nå også.

Stemte babyverden sitt kinesiske fødselskart på deg ?

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Sa gutt på meg denne gang og jente sist, og det stemte jo. Herregud så spent jeg er !!!!

Skrevet

fødselskartet sa faktisk gutt på meg også! :-) En av de største likhetene mellom de to svangersk har vært som for deg; kvalme. (Har vært sykemeldt i to mnd) I tillegg har jeg hatt mye ømme pupper, hørte forrige gang at det hadde en først og fremst med jente... Det samme med kvalme. ...Tydeligvis ikke alltid!

Skrevet

Det er jo litt artig da, at det for en gangs skyld kan være likt for noen, for som regel sier bare alle: da blir det sikkert en jente til !

Jeg blir glad for jente jeg, men irriterer meg at alle andre liksom "vet" før meg...

Jeg har mer bekkenløsning denne gangen jeg også, for ikke å snakke om tidligere enn sist gang.

Nei tydeligvis ikke alltid, så vi får se :) Ultralyd onsdag neste uke !!! Skal si hva det blir da !! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...