Gå til innhold

Da blir det ul på meg i kveld.


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter å ha små blødd litt siden fredagen, litt friskt blod og litt utvannet brunt, så fikk jeg ordnet meg et privat ul time. Følte liksom ikke at jeg klarte uvisstheten lenger. Har vel egentlig ufrivillig belaget meg på at det går galt denne gangen og. Har to MA bak meg fra før.

Men ett lite håp har jeg da, på at alt er i orden:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva MA er, men krysser virkelig fingra for deg...

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff - håper virkelig at det går bra! Har nettopp gjennomgått en MA selv for bare 2 mnd siden. Oppdaget MA i uke 12 og fikk utskraping den 07 mars - helt forferdelig, jeg unner ingen å gå gjennom noe slikt!! Er heldigvis gravid igjen - bare 5+5 i dag, men både håper og tror at alt går bra denne gangen...

 

Ønsker deg bare lykke, lykke til i kveld - jeg krysser fingrene for at alt går bra med deg!!!

 

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for det:)

 

Vet ikke helt om jeg ble så beroliget av ul, kansje han jeg var hos har litt dårlig utstyr. Det han sa var jeg var så tidlig på vei at han bare så den plommesekken. Men ikke no mer. Er 5+5 jeg og i dag.

 

Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om to uker for ny ul , og ta blodprøve å få sjekket hcg hormonet med en ukes mellomrom,. Jeg sa og til han at jeg var utrolig kvalm hele dagen, og trøtt og uopplagt, og han mente det var ett godt tegn. Så da gjenstår hcg testen for å se om det fortsatt er liv..

 

Har bestemt meg for bare å slappe av og tenke positivt fram til prøvesvaret foreligger. Ikke no annet å gjøre, blir jo gal engstelse ellers.

 

Tusen takk for lykke ønskningene begge to:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...