Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 HVORDAN gjør dere det? Jeg elsker å være glattbarbert, og syns det er veldig usexy med hår nedentil. Mer fresh uten liksom. MEN, jeg syns det er deilig i en halv dag, og så er det fire dager med HELVETE etterå. Klør som bare søren, og jeg er full av røde prikker. Bruker nytt blad, sånn gel fra asan til intimbarbering og nøye med rehold. Men det er like ille uansett. Barberer jeg bare nedover blir det ikke helt glatt nok liksom. Hvordan løser dere det? Klarer jo ikke barnere hver dag heller, for det er jo ILLE allerede før den har gått 24 timer.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Bruker hårfjerningskrem, har aldri hatt problemer med det.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Barberer hver dag. Har ingen ubehag av det, huden er vant til det, da jeg har gjort det i mange år.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 jeg barberer, ha på vibratorrens eller en slik spesialkrem fra kondomeriet etterpå da blir det ikke slike røde prikker, men jeg hører de sier at med glattbarbert dåse minker sjansen for orgasmer siden de blir mindre friksjon eller noe.... vet ikke jeg
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760687 Denne er fin. Det der med mindre orgasmer pga ikke hår er rent pølsevev fra motstandere.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 ja det kan godt hende at det er, leste det bare på Vg nett her for en stund siden
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Jeg bruker rfsu intimbarberingsgel, og den funker veldig bra. Smører med bittelitt babyolje uten parfyme etterpå (ikke så mye at det blir oljete liksom), og prøver å unngå at det blir veldig klamt den første dagen. Funker supert altså. Jeg har tvert i mot hørt at man blir mer følsom nedentil når man er glattbarbert, og synes forsåvidt det stemmer med min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 får faktisk lettere orgasme uten hår akkuratt rundt det "kritiske" området.... jo mer nakent det er der, jo lettere kommer han til både med fingre, tunge og underliv når han er inni meg... den friksjonen blir i allefall mye kraftigere uten hår... hår rundt klitten demper effektivt friksjon her i gården i allefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå