moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 vanilje is med non stop, kakestrø og sjokoladesaus =) Det var kjempegodt! Men utover dagen har jeg helst blitt litt kvalm og mer dårlig. Orker ikke tenke på middag og mat. Stakkars barna =/
lÅktiHaUDe Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 vi får være syke ilag vi da jeg har vært på lege idag og er visst ikke bare late syk hehehehe stakkars oss moota vi får trøste hverandre jeg har spist potetgull idag, har ikke matlyst jeg heller.. Synes litt synd på meg selv nå, midt i alle eksamener GOD BEDRING TIL MOOTA
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2009 Huff stakkar deg!! Hørtes ikke godt ut! Jeg håper bare jeg er god på torsdag. Det er da lillebror skal inn til utredning for astmaen. Og jeg vil helst slippe og sitte der og ikke være opplagt. Jeg vil være våken og klar og med! God bedring til deg også!!!! =) =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 God bedring til dere begge mine to bamvenner:) håper dere begge to våkner i morgen helt friske igjen!! Og ps lov å unne seg litt om en syk. Jeg unner meg litt når jeg ikke er syk også jeg hehe..
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Ja jeg våknet ikke opp frisk idag =( Jeg har ofte mareritt når jeg har feber og er syk, og siden jeg er alene, sov jeg med lyset på. Det gikk lenge før jeg sovna, og har ikke sovet godt! Lillebror mente det var morgen kl.5 så jeg måtte inn 3 ganger på en liten 1/2 time for at han skulle sovne igjen. Da var jeg så trøtt at jeg sovnet med en gang igjen heldigvis. Men jeg er jo veldig veldig trøtt idag. Hadde lyst å hente lillebror tidlig og ta en tur på vift, men er redd jeg skal sovne bak rattet så jeg turte ikke. Håper jeg sover godt i natt siden lillebror og jeg skal til Stavanger imorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå